یزدفردا :ستادحمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری دریزد راه اندازی شد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری به منظور حمایت بر روند توزیع و عرضه آثار فرهنگی، هنری، ادبی و سمعی و بصری  دریزد راه اندازی شد.

بهرام عبدالحسینی درنشست اعضای شورای حمایت و صیانت ازآثارفرهنگی و هنری  از برخورد جدی این اداره کل با فروشگاههایی که محصولات وآثارغیرمجازفرهنگی ارائه می دهتد خبرداد.

وی گفت :بدین منظور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکیل این شورا در نظر دارد با متخلفان برخورد جدی نماید.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع فرهنگ سازی و نظارت در حوزه عرضه محصولات فرهنگی و هنری اصیل و جلوگیری از نفوذ ترفندهای بیگانه و به منظور حمایت از آثار شایسته و مجاز و حفظ ارزش های فرهنگی خانواده ها و نسل نو در پیروی از رهنمودهای رهبری در ایمن سازی در مقابل تخریب های فرهنگی و حمایت از سرمایه گذاری داخلی در عرصه فرهنگی، راه اندازی این ستاد در مرکز استان برای تحقق این اهداف ضروری است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با هدف گذاری فرهنگی بروی جوانان،تخریب آنان را نشانه گرفته اند،تصریح کرد:گزارشهای مردمی در این زمینه می تواند راهگشای جدی برای برخورد با متخلفان باشد.

وی اضافه کرد:عدم بازرسی جدی نیز باعث شده شبکه های زیر زمینی فعالیت خود را افزایش دهند.

عبدالحسینی افزود: فرهنگسازی و آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان به منظور انتخاب صحیح بازی های رایانه ای نیازمن تلاشی جدی تر است و مسوولان به این امر مهم باید اهتمام داشته باشند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد درپایان از غیر قانونی بودن عرضه محصولات  فرهنگی در شرکت‌ها و فروشگاه‌های کامپیوتری خبر داد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا