یزدفردا:نخستين مرحله از مسابقات قرآني كاركنان استانداري، فرمانداريها و بخشداريها و خانواده آنان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، در اولين گام از مرحله نخست اين مسابقات، بانوان ثبت نام كننده در رشته هاي حفظ و قرائت و ترتيل با هم به رقابت پرداختند.

رقابت بين برادران ثبت نام كننده در روز چهارشنبه برگزار مي شود و مرحله نهائي اين مسابقات با حضور برگزيدگان مرحله اول و ثبت نام كنندگان در رشته تفسير  انجام خواهد شد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد در مراسم افتتاحيه اين مسابقات با اشاره به اهميت ماه مبارك رمضان، بر ضرورت بهره گيري از فرصتهاي معنوي اين ماه مبارك تاكيد كرد.

 "عباسعلي رضائي" گفت: ماه مبارك رمضان، ماه نزول قرآن و فرصتي بسيار مناسب براي بهره گيري از معارف والاي اين كتاب شريف و الهي است.وي توجه به مفاهيم قرآني را مايه نوراني شدن زندگاني انسان دانست.

رضائي آغاز مسابقات قرآني كاركنان استانداري، فرمانداريها و بخشداريهاي استان در ماه مبارك رمضان را به فال نيك گرفت و به تشريح روند فراهم سازي زمينه هاي لازم براي برگزاري اين مسابقات پرداخت.
معاون استاندار هدف از برگزاري اين مسابقات را زمينه سازي براي انس و آشنايي بيشتر كاركنان و خانواده آنان با قرآن كريم و مفاهيم والاي آن، ترویج فرهنگ تلاوت و قرائت کلام الله مجید ، کشف استعدادهای قرآنی در بین کارمندان و خانواده های آنان و.... دانست.

وي در ادامه اطلاع رساني اين حركت ارزشمند فرهنگي  را خواستار شد و بر اهميت استقبال افزونتر مسئولين تاكيد كرد.

رضائي با اشاره به تأثيرات مثبت و سازنده برگزاري اينگونه مسابقات، آمادگي معاونت توسعه مديريت و منابع انساني را براي حمايت از اين گونه حركتهاي ارزشمند فرهنگي اعلام و از تلاشهاي مجموعه روابط عمومي استانداري در اين زمينه تشكر و قدرداني كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا