یزدفردا، منیره زارع زاده خبرنگار بهداشت و درمان/

 رئیس مرکز EDC دانشگاه علوم پزشکی یزد در سالن اجتماعات باقرالعلوم دانشگاه متبوع گفت: «ارتقاء کیفیت آموزش زمانی حاصل می‌شود که سه اصل دانش پژوهی، تحقیق و فعالیت حرفه‌ای با تدریس و حمایت از یادگیری با یکدیگر تلفیق شود.»

به گزارش خبرنگار یزدفردا، دکتر سید سعید مظلومی رئیس مرکز EDC دانشگاه علوم پزشکی یزد در سالن اجتماعات باقرالعلوم دانشگاه گفت: «ارتقاء کیفیت آموزش زمانی حاصل می‌شود که سه اصل دانش پژوهی، تحقیق و فعالیت حرفه‌ای با تدریس و حمایت از یادگیری با یکدیگر تلفیق شود.»

وی اظهار داشت: «جهت ارتقاء خدمات آموزشی بایستی یادگیری مبتنی بر شواهد در فراگیری‌ها تقویت شود.»

وی بر یادگیری‌های فراگیر محور و مسئله محور در مراکز آموزشی تاکید و عنوان کرد: «انتخاب اجزای آموزش توسط فراگیر انجام و یادگیری‌ها به صورت مستقل و مشارکتی انجام شود، در صورت عدم توجه لازم به یادگیری مشارکتی با چالشی تحت این عنوان روبرو خواهیم بود ولی در صورت توجه به این مهم به ارتقاء کیفیت خدمات آ موزشی می‌رسیم.»

دکتر مظلومی به تدریس و حمایت فراگیران تاکید کرد و افزود: «ایجاد انگیزه در دانشجویان به منظور لذت بردن از علم و پژوهش اقدامی مهم جهت ارتقاء کیفیت آموزش است.»

رئیس مرکز EDC دانشگاه علوم پزشکی یزد بر توسعه محیط موثر، حمایت و راهنمایی دانشجو تاکید کرد و متذکر شد: «ارتقاء کیفیت آموزش زمانی میسر می‌شود که محیط آموزشی دگرگون شود.»

وی خاطر نشان ساخت: «ارتقاء کیفیت آموزش زمانی حاصل می‌شود که سه اصل دانش پژوهی، تحقیق و فعالیت حرفه‌ای با تدریس و حمایت از یادگیری با یکدیگر تلفیق شود.»

رئیس مرکز EDC دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان بر فراهم شدن محیط‌های شبیه سازی فضاهای آموزشی تاکید کرد و افزود این مهم منجر به ارتقاء خدمات آموزشی خواهد شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا