عزيزا...سيفي فرماندار گفت: نخبگان قشر فرهیخته و هدایتگر هر جامعه ای هستند و اگر كشوری بتواند به طور صحیح از این قشر بهره ببرد ،در مسیر پیشرفت قرار خواهد گرفت.

عزیز ا...  سیفی در آیین تجلیل از مدال آوران استان در مسابقات جهانی روبوكاپ2012مكزیك، با اشاره به ارتباط متقابل نخبگان و بنیاد نخبگان افزود :این ارتباط می تواند زمینه تقویت بنیاد را فراهم كند و حتی انتقادات آنان می تواند مسیر درست را به مسئولان نشان دهد و به عنوان الگویی برای دیگر استانها باشد.
سیفی اظهار داشت: هر جامعه ای كه دارای نخبه بالاتری باشد و زودتر در مسیر رشد قرار می گیرد.
وی با اشاره به تاكیدات مقام معظم رهبری بر نخبه پروری افزود: اكنون در دهه چهارم انقلاب هستیم و با توجه به نامگذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی باید در این زمینه به عدالت وپیشرفت چشمگیری دست یابیم .
فرماندار یزد یكی از اساسی ترین و اصلی ترین كارهای مسئولان را استفاده از نخبگان دانست و اضافه كرد: این فكر و ایده نخبگان است كه زمینه ایجاد تولید در كشور را فراهم می كند و موجب برون رفت از بسیاری از مشكلاتی خواهد شد كه دشمنان اسلام برای كشور ما طراحی كرده اند.
وی تصریح كرد: همچنین این نخبگان می توانند ما را از بسیاری از بحرانهای كشوری برهانند و جامعه ای از نظر فرهنگی ،سیاسی و اقتصادی موفق است كه بتواند از نخبگانش بهره ببرد و اگر این اتفاق نیفتد جامعه با ركود مواجه خواهد شد.
تیم روبوكاپ یزد در مسابقات روبوكاپ2012 مكزیك مدال طلا و ابراهیم خوانین زاده دو مدال طلای مسابقات جهانی2012 اختراعات و اكتشافات ژنو سوئیس را كسب كردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا