همزمان با روز بهزیستی و تامین اجتماعی ، مدیر کل و معاونین کمیته امداد امام خمینی (ره)استان یزد با مدیر کل سازمان بهزیستی استان دیدار کردند .

در این دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد بر اهمیت انجام برنامه های مشارکتی در حوزه های مختلف کاری با سازمان بهزیستی تاکید نمود و اظهار داشت: انجام کار مشارکتی بین این دو دستگاه حمایتی، باعث اعتماد سازی در جامعه می شود .

محمد اکبری افزود: مهمترین دغدغه کمیته امداد توانمند سازی فکری و اقتصادی محرومین جامعه است که این هدف با همکاری و هم افزایی دستگاههای مختلف اجرایی، محقق می شود .

مدیر کل سازمان بهزیستی استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به مبحث اشتغال اقشار ضعیف جامعه اذعان داشت : بایدتوجه بیشتری به روان سازی فرایند اشتغال محرومین و معلولین شود و با ساماندهی این بخش شاهد تحول اساسی در زندگی این عزیزان باشیم .

محمد حسین رحیمی نسب افزود: هدف بهزیستی و کمیته امداد ارائه خدمت بهتر به محرومین و نیازمندان است و باید با تمام توان زمینه ایجاد زندگی عزت مندانه برای آنان را فراهم نمود .

وی در ادامه به تشریح طرح های قابل افتتاح این سازمان در هفته بهزیستی اشاره نمود و از کمیته امداد برای حضور در این برنامه ها دعوت به عمل آورد .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا