دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درجمع اعضای اتحادیه های اسلامی وزارت ارتباطات وشرکت های تابعه ، عرصه فعالیت مخابرات را بستر مناسبی برای رشد صنعت گرایی وتولید داخلی دانست.

دكتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان مطلب فوق در سيزدهمين همايش اعضاي شوراي مركزي انجمن هاي اسلامي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و شركت هاي تابعه كه در مجتمع مخابراتي شهيد يگانه تهران در حال برگزاري است گفت و اضافه كرد: اين توجه دلسوزانه در انجمن اسلامي مخابرات و پست از ابتداي انقلاب تا كنون به صورت خوب و قوي وجود داشته است.

لاريجاني ابراز اميدواري كرد: با توجه به نياز مبرم كشور در اين برهه زماني به تقويت بنيان توليد و خدمات ملي توسط نيروهاي ارتش و به خصوص انجمن اسلامي، اين مهم ادامه يافته و تقويت شود.

لاريجاني در اين مجمع با اشاره به اينكه لازم است با حمايت جدي نظام از متخصصان و مولدان و صنعتگران جامعه، فرصت تجربه و پيشرفت به ايشان داده شود.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه مخابرات و صنعت مخابرات وظيفه خطير را بر عهده دارد ابراز اميدواري كرد تا در اين عرصه رشد روز افزون توليد داخلي و خدمات مربوطه اش را هرچه بيشتر شاهد باشيم.

سخنران ديگر اين همايش آيت ا... سيد احمد خاتمي عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه تهران، با اشاره به برخي رهنمودهاي مقام معظم رهبري در برهه فعلي نظام اسلامي گفت: رعايت خط استقامت، دادن اميد به مردم و ضرورت حفظ وحدت ملي توسط مسئولان و مديران كشور رمز بقا و تداوم انقلاب اسلامي و استمرار حركت و رشد و پيشرفت اين نظام خواهد بود.

اضافه مي شود: در آغاز اين همايش دو روزه كه روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه  21 و 22 تير ماه به همت شوراي مركزي انجمن اسلامي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و شركت هاي تابعه برگزار مي شود، مهندس روح اللهي عضو هيئت مديره شركت مخابرات ايران و مدير عامل شركت مخابرات استان تهران، ضمن خير مقدم به حاضران مجاهدت انجمن هاي اسلامي را ستون پيشرفت و دستاوردهاي مخابرات از اول انقلاب تا كنون ذكر كرد و شكر گذاري دستاوردهاي ارزنده فعلي را حفظ و استمرار آنچه كه گذشتگان براي ما بر جاي گذاشته اند دانست.

روح اللهي از اعضاي انجمن اسلامي سراسر كشور خواست با قدرت در جهت حفظ ارزش ها و رشد خدمات در سازمان كوشا و فعال باشند تا بتوانيم به اهداف اقتصادي و اجتماعي كه در جريان خصوصي سازي  پيش بيني شده است برسيم.

گفتني است، دكتر سيد هاشمي رئيس هيئت مديره شركت مخابرات ايران سخنران روز دوم اين همايش خواهد بود.

لازم به ذكر است كه اعضاي انجمن اسلامي شركت مخابرات استان يزد در اين همايش حضور دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا