فعاليت حدود یک هزار و 125 استاد در 12مرکز و واحد شهرستانهاي استان یزد، نشان دهنده توجه دانشگاه پيام نور به افزايش کيفيت آموزشي است.

به گزارش روابط عمومی رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد با بیان این خبر اظهارداشت: برخلاف تصور برخي افراد، دانشگاه پيام نور يک دانشگاه پويا و کيفي است.

"عباس کلانتری" يادآور شد: برخي عنوان مي کنند دانشگاه پيام نور بدون داشتن کلاس درس، ظرفيت پذيرش دانشجو را بالابرده و خدمات آموزشي به آنها ارائه نمي دهد ، درصورتي که در واقعيت چنين نيست چرا که اين دانشگاه به همراه افزايش ظرفيت پذيرش،توسعه کيفيت را نيز در دستور کار قرار داده است که دراين راستا مي توان به جذب اعضاي هيئت علمي مورد نياز، افزايش رشته هاي کارشناسي ارشد و دکتري، تجهيز آزمايشگاه ها و کارگاه هاي مورد نياز، بکارگيري شيوه هاي نوين آموزشي و استاندارد سازي آزمون ها اشاره کرد.

وی افزود: ارتقاي پژوهش و آموزش، رسالت بالاي دانشگاه پيام نور است.

"کلانتری" با اشاره به اينکه از لحاظ فعاليت هاي پژوهشي وضعيت مناسبي داريم اظهار داشت: آمار طرح هاي پژوهشي ارسال شده به سازمان مرکزي و تعداد مقالات ارائه و چاپ شده از اساتيد دانشگاه پيام نور نشان دهنده توجه اعضاي هيئت علمي به فعاليت هاي پژوهشي است.

این مقام مسئول با اشاره به تعبير مقام معظم رهبري که یزد را شهر علم نامیدند يادآور شد: براي حفظ موفقيت هاي استان یزد و رشد و درخشش آن در مجامع علمی بايد تلاش و جديت بيشتري داشته باشيم.

وي خاطرنشان کرد: وفاق و همدلي خوبي که در مجموعه کارکنان و اساتيد دانشگاه وجود دارد، نويد بخش توسعه و پيشرفت بيشتر دانشگاه پيام نور استان یزد در سطح کشور خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا