دبیر هفتمین یادواره شهدای رشكوئیه و حسین آباد گفت: یادواره شهدای رشكوئیه و حسین اباد با عنوان مسافران بهشت روز پنج شنبه 22 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در این منطقه برگزار خواهد شد.

اعظم السادات میرجلیلی - خبرنگار یزد فردا --محمود زارع رشكوئیه (ناطق) در گفت و گو با خبرنگار یزد فردا ، افزود: هفتمین یادمان شهدا روز پنج شنبه همین هفته بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار آستان مقدس امامزاده سید محمد رشكوئیه در گلزار شهدای این منطقه برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد: سخنران ویژه این مراسم معنوی حجت الاسلام والمسلمین رسول پور یكی از روایت گران موسسه سیره شهدای قم خواهد بود و مداح اهل بیت علی زارع نیز به مداحی خواهد پرداخت .

دبیر هفتمین یادواره شهدای رشكوئیه و حسین آباد گفت: این منطقه 25 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم نموده و مردم این مناطق همواره پشتیبان ولایت فقیه و در خدمت اسلام و ولایت بوده و هستند.

محمود زارع رشكوئیه (ناطق) افزود: سایت اینترنتی http://reshkooeiah.ir نیز برای هفتمین یادمان شهدا طراحی شده و اطلاعات زندگینامه و اخبار مراسم در این پایگاه اینترنتی درج خواهد شد.

وی در پایان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم دارالعباده و دارالعلم یزد برای حضور در این مراسم معنوی گفت: شهدا با دلهای آسمانی آبی و بیكرانشان و خون های سرخ لاله گونشان، ایران عزیزمان را منور ومصون از هرگونه گزند و آسیب كرده و آن را بیمه كرده اند و انشاءالله باشد كه رهرو آنان باشیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا