عزيزا...سيفي فرماندار در معيت عسكرزاده معاون سياسي اجتماعي فرماندار و كفيل الناس مشاور امور بانوان فرماندار از كلاسهاي طرح رحمت ويژه خواهران شهرستان يزد بازديد كرد.

عزيزا...سيفي در اين بازديد با بيان اينكه زنان در خانواده داراي نقشهاي متعددي هستند خاطر نشان كرد تربيت صحيح فرزندان و پاسداري از كانون گرم خانواده به عنوان مهمترين نقش زنان در خانواده مطرح مي باشد و از همين رو اسلام جايگاه ويژه اي را براي زنان در خانواده و اجتماع قرار داده است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد ، فرماندار با اشاره به اجراي موفقيت آميز طرح رحمت در بين بانوان شهرستان افزود: مباني طرح رحمت بيشتر بر آموزش مهارتهاي زندگي با رويكرد ديني برنامه ريزي شده است كه بحمدا... شاهد نتايج خوب اين طرح از آغاز اجراي آن تا هم اكنون هستيم. وي در پاسخ به در خواست بانوان مبني به اينكه كلاسهاي مشابه طرح رحمت ويژه همسران و ديگر اعضاي خانواده نيز برگزار شود گفت: با برنامه ريزي مستمر ادرات و نهادهاي اجرايي شهرستان موظف هستند تا كلاسهاي آموزش خانواده و مشابه آن را براي كاركنان خود برگزار نمايند. سيفي در پايان ضمن تقدير و تشكر از استقبال و حضور بانوان در اين كلاسهاي آموزشي تصريح كرد با توجه به سياست دولت و شخص رياست محترم جمهور مبني بر تداوم اين دوره ها اميدواريم در سالهاي آتي با جذب اعتبارات بيشتر در اين زمينه بتوانيم گام مناسبي را در استحكام روابط خانواده و اجتماع برداريم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا