نشست تکمیل اطلاعات سامانه جامع موقوفات با حضور کارشناسان معاونت اوقافی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سالن امام جعفر صادق آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امروز مجموعه سازمان اوقاف از ستاد راهبردی در مرکز تا ادارات کل استان ها و اجرایی شهرستان ها برای یک هدف واحد که ورود و ویرایش اطلاعات موقوفات به سامانه جامع می باشد، بسیج شده اند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن تشکر از زحمات همکاران در ادارات اجرایی افزود: سامانه جامع موقوفات و مدیریت بقاع متبرکه در احیای موقوفات نقش بسزایی داشته و همکاران در این جهت در ثواب واقف خیر اندیش شریک خواهند بود.
حاتمی با اشاره به راه اندازی سامانه جامع موقوفات و شکل گیری تحولی بزرگ در سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: باور و درک ضرورت این تحول می تواند ما را در ادامه این مسیر کمک نماید.
یادآوری می شود در ابتدای این همایش مهدی خاوری معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: ثبت اطلاعات موقوفات وبقاع وامامزادگان در سامانه در اولویت کارها باید قرار گیرد که در این راستا اداره اوقاف استان یزد پیشتاز بوده و با استفاده از نظرات تیم کارشناسان معاونت اوقافی در سازمان اوقاف مرکزی به این امر پرداخته است.
وی در ادامه برطرف شدن ابهامات و مشکلات موجود در ثبت اطلاعات به سامانه را یکی از اهداف این نشست عنوان کرد.
در ادامه کارشناسان معاونت امور اوقافی مرکز در رابطه با ورود اطلاعات موقوفات، رقبات و نیات در سامانه، ثبت اسناد اجاره و همچنین مسائل ثبتی و حقوقی مباحثی را مطرح کردند.
پرسش وپاسخ به سوالات در زمینه مشکلات سامانه جامع موقوفات از دیگر برنامه های این نشست بود.
گفتنی است این نشست در تاریخ 11 تیر ماه 91 در محل سالن امام جعفر صادق آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا