یزدفردا "همزمان با اعياد مبارك شعبانيه و هفته صرفه جويي در مصرف آب دو طرح عمراني آب و فاضلاب در شهر بافق با اعتباري افزون بر يك ميليارد و 30ميليون تومان كلنگ زني شد.

به گزارش خبرنگار يزدفردا به نقل از روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد مخزن ذخيره آب شرب پنج هزار متر مكعبي و خط انتقال آب از پروژه هايي است كه در اين مراسم با حضور غلامرضا برزگري مديركل بحران استان يزد ، جمعي از مقامات شهرستان بافق و جمعي از مسئولين آب و فاضلاب كلنگ زني شد.

در اين مراسم علي اسلامي مدير عامل شركت آب و فاضلاب اظهار داشت:عمليات اجرايي  مخزن پنج هزار متر مكعبي بافق با اعتباري افزون بر 730 ميليون تومان و خط انتقال نيز با اعتباري افزون بر 300 ميليون تومان اجرايي خواهد شد.

وي افزود:اين خط انتقال بطول 3 كيلومتر از مخازن صدرآباد به شهر بافق نيز با لوله هايي از جنس جي آر پي در قطرهاي 400 و 500 ميليمتر اجراء خواهد شد.

اين مقام مسئول اضافه كرد: اميد داريم تا پايان سالجاري طرح مطالعاتي فاضلاب شهر بافق نيز انجام شود.

علي اسلامي تعداد مشتركان شهر بافق را حدود 16 هزار و 700 مشترك اعلام كرد و اظهار داشت: در پيك مصرف حدود 150 ليتر آب مورد نياز اين شهرستان است كه در حال حاظر 100 ليتر آن از آب انتقالي به اين شهر و 30 تا 40 ليتر ديگر از منابع آبي شهرستان تأمين مي شود.

مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد خطاب به مردم تاكيد كرد: مصرف كنندكان آب استان بايد بدانند كه ما در استاني زندگي مي كنيم كه از نظر منابع آبي فقير هستيم و شهر بافق در اين ارتباط از ديگر شهر ها فقيرتر است و اگر چه مردم ما صرفه جو هستند اما بايد بيشتر از گذشته صرفه جويي را رعايت كنند تا مجبور به جيره بندي آب نباشيم.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا