عزيزا...سيفي در پيامي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفتم تير گفت: شهادت مظلومانه دكتر بهشتي و 72 تن از يارانش سند مظلوميت و حقانيت نظام جمهوري اسلامي است.

به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد عزيزا...سيفي در اين پيام با بيان اينكه دشمنان با ترور شخصيت هاي برجسته و به  شهادت رساندن آنها در صدد شكاف در بدنه نظام و سست شدن پايه ي آن بوده اند آورده است با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات بین‌المللی به هم ریخت از همين رو استكبار جهاني با طرح ترور و به شهادت رساندن در صدد جبران اين شكست برآمد.
فرماندار با اشاره به اينكه انجام ترور‌های کور در ابتدای انقلاب به ویژه واقعه دلخراش هفتم تیر موجب شد تا ملت ایران در راه پیگیری آرمان‌های خود وحدت بیشتری داشته باشند خاطر نشان كرده است :دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام با به شهادت رساندن دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش سند مظلوميت و حقانيت نظام جمهوري اسلامي را به جهانيان اثبات كردند و لكه ننگي را براي خود در صفحه تاريخ برجاي گذاشتند.
وي در ادامه با تأكيد به اينكه امروز تفكر و انديشه ناب شهيد بهشتي بايد الگوي همه عموم افرادجامعه بخصوص جوانان كشور باشد تصريح كرده است :مي توان با جمع آوري سخنرانی ها،  مجموعه كتب ، افكار و انديشه  آن بزرگوار در دانشگاه ها و در سطح جامعه عموم افراد جامعه و به ويژه نسل جوان  را با افکار وعقايد این شهید بزرگوار بیشتر آشنا کرد.
فرماندار در پايان با گراميداشت ياد و خاطره تمامي شهداي انقلاب وهشت سال دفاع مقدس افزوده است به طور قطع خون پاک شهدا تضمین کننده و تثبیت کننده راه انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا