اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی تفت و مهریز، یک روز خود را در مجتمع فرهنگی هنری کانون استان یزد تجربه کردند.
به گزارش روابط عمومی کانون استان یزد، بچه‌های دبستان دخترانه ملاباقر یزدی روستای علی‌آباد تفت که از اعضای فعال کتاب‌خانه سیار روستایی تفت و مهریز هستند، یک روز خود را در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد گذراندند.
مسوول کتاب‌خانه سیار روستایی تفت و مهریز در این‌باره گفت: هدف از این برنامه این بود که بچه‌ها ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف مرکز و آشنایی بیشتر با کانون، از کلاس‌ها و برنامه‌های جنبی آن نیز استفاده کنند.
مرتضی فرنام توضیح داد: در این بازدید ابتدا خانم سالاری مربی مسوول مجتمع، در مورد فضاها و برنامه‌ای که قرار بود بچه‌ها انجام دهند، صحبت کرد و در ادامه، منصوره خلیلی مربی فرهنگی مرکز، داستان "خوشمزه‌ترین کلوچه" را برای بچه‌ها قصه‌گویی کرد. کارگاه بعدی نیز کاردستی با تکنیک کاغذ و برش و کلاژ بود که با راهنمایی مربیان مجتمع انجام شد.
گفتنی است در ادامه این اردوی یک‌روزه، اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی تفت و مهریز از قسمت‌های مختلف کانون از جمله: کتاب‌خانه کودک و نوجوان، واحد کتاب‌خانه پستی، کارگاه‌های نقاشی، سفال، موسیقی و ادبی، گالری‌ها و نمایشگاه عکس و نقاشی، سالن نمایش، حیاط و محوطه سبز کانون بازدید کردند.
آخرین فضایی که بچه‌های دبستان دخترانه ملاباقر یزدی روستای علی‌آباد تفت توانستند از نزدیک آن‌را ببینند، اتاق کتاب‌خانه سیار روستایی بود که مورد توجه ایشان قرار گرفت و از نزدیک با کار و فعالیت‌های پشت صحنه این کتاب‌خانه آشنا شدند.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا