یزدفردا: در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، اولین بازارچه کارآفرینی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با همت اساتید کارآفرینی ، حوزه های مختلف دانشگاه و با حضور گرم دانشجویان واحد در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد افتتاح گردید.

در افتتاحیه این بازارچه که متشکل از 18 غرفه می باشد ، دکتر مسلمین ریاست واحد یزد در سخنرانی خود گفت : دانشگاه آزاد اسلامی یزد در تمام جنبه های آموزشی ، پژوهشی ، فرهنگی ، ورزشی ، ... جزء بهترین واحدهای دانشگاهی سراسر کشور می باشد و بسیاری از مدیران استان و کشور جزء فارغ التحصیلان واحد یزد بوده اند.

وی افزود : در سال جدید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله الی) سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است ، وظیفه دانشگاه برداشتن قدمهایی در این زمینه است و امروز شما دانشجویان با همکاری اساتید خود اقدام به برگزاری نمایشگاهی نموده اید که خودتان تولید کننده و ارائه دهنده آن هستید و اینگونه فعالیتها باعث خودکفایی در جامعه و رشد اقتصادی در کشور نیز شده و دانشگاه آزاد حمایت بیشتری از آنها خواهد نمود.

وی تصریح نمود : دانشگاهها با تولید علم در تقویت سرمایه های داخلی نقش موثری می توانند داشته باشند که این امر توجه هر بیشتر مسئولان نسبت به دانشگاهها در مراکز آموزشی را می طلبد ، خصوصاً دانشگاه آزاد اسلامی که نمونه بارز رشد و شکوفایی در ایران اسلامی است. در ادامه بازارچه کارآفرینی دانشجویی به دست دکتر شهوازیان عضو هیأت علمی دانشگاه و کارآفرین برتر استان افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا