مسئول کلینیک ترک دخانیات یزد گفت: کلینیک ترک دخانیات یزد به لحاظ درصد بسیار مناسب ترک سیگار ، ارائه خدمات و آموزش های لازم در زمینه ترک دخانیات به مراجعه کنندگانش  از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از مراکز برتر کشوری شناخته شده است.

دکتر نقی تقوایی  اظهارداشت:  کلینیک ترک دخانیات مرکز بهداشتی و درمانی امامشهر یزد در سال 1381 رسما فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 82 در دوره کامل آموزشی که جهت پرسنل درگیر در طرح در تهران برگزارشده بود شرکت نمود.

وی با اشار ه به تجهیز کلینیک در سال 82 به امکانات و وسایل مورد نیاز افزود: این مرکز در سال 1382 به صورت فعال اقدام به پذیرش مراجعین از اقصی نقاط کشور نمود.

مسئول کلینیک ترک دخانیات یزد تصریح کرد:به واسطه فعالیت گسترده این کلینیک و با توجه به درصد بسیار مناسب ترک سیگار مرکز مذکور به عنوان یکی از کلینیک های برتر کشور معرفی شد و از چند استان جهت آموزش روند ترک سیگار وآشنایی با نحوه فعالیت کلینیک از سوی وزارت متبوع به این مرکز معرفی شدند.

وی آموزش و تدریس نحوه ترک سیگار به کارشناسان و پزشکان شهرستانهای تابعه استان در کلینیک ترک دخانیات امامشهر یزد را از دیگر اقدامات انجام شده در این مرکز برشمرد و متذکرشد: 8 شهرستان استان واجد کلینیک ترک دخانیات می باشند.

مسئول کلینیک ترک دخانیات یزد از  کلیه خدمات رایگان در این کلینیک خبرداد و افزود: ماهیانه بیش از 60 پذیرش در این مرکز انجام می شود و قابلیت پذیرش کلیه افراد متقاضی ترک دخانیات را هم دارد.

وی همچنین فعالیت کیلنیک را در همه ایام هفته صبح (وقت اداری) و عصر از ساعت 4-7 عنوان نمود .

مسئول کلینیک ترک دخانیات یزد ضمن اشاره به آدرس این مرکز " ابتدای بلوار حضرت ولی عصر (52 متری امامشهر) رو به روی بنیاد مسکن" خاطرنشان ساخت: مراجعه کنندگان می توانند از طریق شماره تلفن: 5257115- 0351  با مرکز ارتباط برقرار نمایند.

ایشان در پایان از حمایت مسئولین دانشگاه بخصوص معاونت محترم بهداشتی در تجهیز و راه اندازی نوبت عصر کلینیک ترک دخانیات تشکر کردند و اظهاامیدواری کرد: مردم شریف دارالعباده یزد ضمن اطلاع رسانی به علاقمندان ترک سیگار و قلیان در این امر خداپسندانه به کمک دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بیایند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا