اینجا یزد است، استانی که ریشه در تاریخ، شاخه بر آسمان، زیرپایش میلیاردها ثروت با مردمانی که لایق بهترین ها هستند، می باشد.

اگر استاندارها شب روز بکوشند تا یزدی ها‌ بهترین ها، بنوشند و بپوشند و با خدمت گرفتن بالاترین سطح دانش درکنار فرهنگ غنی خود، امن و آسوده زندگی کنند چرا والی شهر به عنوان ویترین و نماد یزدی زیبا، فرهمند و شیک درچشم ایران و جهان جلوه نکند، بخصوص انکه مردی برازنده، دانا وکوشا وپر فعالیت با نگاهی دور نگر هم باشد،
تلفن همراه و جامه وزین و محل کار جذاب، خودرویی مناسب در دیدگاه دیگران که برای سرمایه گذاری، یا در جایگاه قضاوت درنورد یزد و یزدی نشینند، جایز که هیچ بلکه ضرروری هم هست، چنانکه دست پاک واندیشه ساده زیست و دل همراه محروم داشته باشد، که موثر و تکمیل کننده ی نمای زیبا و فاخر ظاهراست.
می گویند، انگلیسی ها یک ضرب المثل دارند که می گویند ما آنقدر پولدار نیستیم، که جنس ارزان بخریم .
هرکس سامسونگ خریده کمتر از چهار پنج سال سوخته دوبار مجبور به خرید گوشی جدید شده اما اونهایی که اپل خریدند بعد ۵ سال گران تر از روز اول فروختند، پس برادر اینجوری هم که شما می گی نیست.
نویسنده نزدیک به ۲۰ سال تاریخ یزد را روزنگاری کرده و یا انعکاس داده و با همه ی استانداران از نزدیک کار کرده ام و تاکنون این دومین بار است که برای همین موبایل اپل به استانداران (قبلا طالبی) تاخته ایم.
آیا به نوعی مسئولین را به ریاکاری ترویج نمی کنیم، اکثر مردم با خدمت مسئولین کار دارند نه اینکه چرا از امکانات خوب استفاده می کند ،هرچند هر آنچه ضربه خوردیم از ریاکاری مسئولین بوده و خواهد بود.

اینک در زمانی که تاکید رهبری این است، "هرکس ایران را دوست دارد برای ترویج ایمان و امید تلاش کند" امر به ایجاد امید در مردم را چگونه باید انجام داد.

این حرکتهای مسموم از ما رسانه ها بعید می دانستیم در حالیکه دکتر فاطمی بارها و بارها مثل یک استاندار مردمی پاسخ گوی ما خبرنگاران و مردم بوده بخواهیم با سفسطه بازی ذهنها را منحرف کنیم بله استاندار سالها پیش کارگر زاده بوده اما سالهاست که عضو هیات علمی دانشگاه است و الان استاندار!!!
بهتر است خلط در مباحث نکنیم و به تشویش اذهان عمومی نپردازیم. این چند سطر از یزدفردا را هم بگذارید به پای اینکه نظام به جای تخریب نیاز به کمک برای ایجاد انگیزه و امید به مردم دارد.

چه آنکه در موارد بسیار شدید ترین انتقادات را از بعضی عملکردها انعکاس و پای آن ایستاده ایم، ولی هیچگاه در نقش بهانه جوی طلبکار ظاهر نشده ایم .
حال آنکه دوستان بگویند فلانی مدافع فلانی است.
بگویند!!! تاریخ قضاوت می کند‌.
البته برای شفاف سازی فیش۱۰۷ میلیونی فولاد آلیاژی با همه همراهیم و شاکی از آن دسته از دستگاههای نظارتی که سفارش کرده اند، مسئولین پاسخ ندهند و دامن نزنند، چرا دامن نزنند؟
همانهایی که اینگونه سفارش می کنند، باعث عدم شفافیت، پاسخگویی ها و ناراضی تراشی ها هستند و باعث این می شوند تا مردم به هرچیزی با دید شک نگاه کنند و همه اینها می شود، ایجاد نا امیدی در مردم.
کاش همانقدر که "من و تو "و اینتر نشنال به سخنان رهبری توجه می کردند ما و مسئولین هم توجه و عمل می کردیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا