رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد گفت: 500 بسته معیشتی 500 هزارتومانی توسط مرکز نیکوکاری ولایت‌فقیه شهدای رحمت‌آباد یزد با مشارکت خیران تهیه و در بین نیازمندان این محله توزیع شد.

به گزارش یزدفردا، رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد گفت: 500 بسته معیشتی 500 هزارتومانی توسط مرکز نیکوکاری ولایت‌فقیه شهدای رحمت‌آباد یزد با مشارکت خیران تهیه و در بین نیازمندان این محله توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، احمد مزیدی شرف‌آبادی بابیان اینکه این نهاد آمادگی دارد با مشارکت خیران نسبت به تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان اقدام کند، گفت: 500 بسته معیشتی 500 هزارتومانی توسط مرکز نیکوکاری ولایت‌فقیه شهدای رحمت‌آباد یزد با مشارکت خیران تهیه و در بین نیازمندان این محله توزیع شد.

وی افزود: هر بسته معیشتی تهیه‌شده شامل برنج، گوشت قرمز، مرغ، قند و چای، حبوبات، روغن مایع و ماکارونی است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری محله در محلات مختلف برای کمک به معیشت نیازمندان و تهیه بسته‌های معیشتی و طبخ غذای گرم برای نیازمندان در قالب رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) در ماه مبارک رمضان فعال هستند، تصریح کرد: مرکز نیکوکاری واحدی مردمی که دارای هیئت عامل است و اعضای آن به‌صورت افتخاری در سطح محلات و روستاها با تمرکز بر مساجد و با محوریت مسجد محله برای توسعه مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمت به نیازمندان و محرومان با نظارت کمیته امداد فعالیت می‌کند.

وی از مراکز نیکوکاری به‌عنوان محور رفع فقر و محرومیت در بستر اجتماع یادکرد و افزود: فعالیت مراکز نیکوکاری باهدف واگذاری امور مردم به مردم و پیوند محرومان با نیکوکاران است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا