محسن حرازی زاده یزدی گفت: 123 تیم متشکل از 710 برادر و 379 خواهر در این دهه به 85 هیئت عزاداری در استان خدمت رسانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از خدمت رسانی جمعیت هلال احمر استان یزد به یکصد و هفتاد و هفت هزار و 256 عزادار حسینی در دهه اول محرم در قالب طرح نذر سلامت و خادمان حسینی هلال خبر داد و گفت: 123 تیم متشکل از 710 برادر و 379 خواهر در این دهه به 85 هیئت عزاداری در استان خدمت رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: فعالیت های اعضای این جمعیت در قالب طرح «نذر سلامت، همراه با خادمان حسینی هلال» توسط جمعیت جوانان از تاریخ 30 مردادماه تا 11 شهریور ماه انجام گرفته که شامل  تب سنجی، غربالگری، ضدعفونی  عزاداران و اماکن برگزاری مجالس عزا، اهدای ماسک و شال عزا، همکاری با برگزار کنندگان مراسمات در خصوص تعیین فاصله گذاری فیزیکی، آموزش های پیشگیری از انتقال کرونا، نصب بنر،  پوستر و اینفوگرافی درب ورودی مجالس است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت 10 شعبه و 3 مرکز در استان در زمینه خدمت به عزادارن حسینی اشاره کرد و ابراز داشت: در مجموع بیش از 181 هزار نفر از خدمات هلال احمر در این ایام بهره مند شده اند.

حرازی زاده تهیه کلیپ فعالیت های هرشبه محرم توسط کانون دانش آموزی، تهیه روزنگار ویژه دهه محرم، طراحی استوری شام غربیان، طراحی پوستر روزحضرت قاسم ابن الحسن(ع)، برگزاری ایستگاه مجازی صلواتی سردار سلیمانی، راه اندازی پویش دلنوشته های حسینی، قرائت زیارت عاشورا در روز شهادت حضرت علی اکبر(ع)، طراحی پوستر یازده محرم روز اسرا و مفقودین و اجرای طرح قرار مهربانی ویژه نذر سلامت را از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر استان در دهه اول محرم عنوان کرد.

                                             










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا