طرح تابستانی شوق رویش با هدف غنی سازی اوقات فراغت در پایگاه‏های فرهنگی، آموزشی مراکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد در این خصوص گفت: این طرح نظر دارد به منظور غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در طول تابستان با رویکرد آگاه سازي و توانمندسازی و افزايش نشاط اجتماعي، با تشكيل پايگاه‌هاي فرهنگي– آموزشي در مراكز امور جوانان این جمعیت اجرایی می گردد.

میرحسینی افزود: در این طرح برنامه های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی و مذهبی با عنوان "شوق رویش" با شعار جوانی، جنبش، نشاط اجتماعی، و با هدف جذب نوجوانان و جوانان در فعالیت های بشر دوستانه، عام المنفعه و امدادی و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی، کارآفرینی و توانمندسازی صورت می گیرد.

وی گفت: در این طرح با اجرای برنامه‌هایي آموزشي و توانمندسازی، فرهنگي و اجتماعي، بشردوستانه و عام‌المنفعه، برنامه‌هاي مناسبتي و مذهبي در دو قالب ابلاغی و پیشنهادی همراه با برپایی اردوهای متنوع از نیمه اول تیر ماه آغاز شده و تا آخر شهریور نیز استمرار خواهد داشت.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا