معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد هنر را زباني گويا و جذاب در طول تاريخ بشري دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با حضور«علی زینی وند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای برگزاری این جشنواره گفت:زبانی گویا تر و جذاب تر از  هنر در طول تاریخ بشری وجود نداشته است و همواره کاملترین پیام ها مختصر ارائه می شوند که فیلم کوتاه نیز بهترین مصداق این اثرگذاری می باشد.
«علی زینی وند» افزود:امروز جامعه ما به ویژه جوانان تشنه هویت اصیل ایرانی و اسلامی هستند و چه ارزشمند است که آثاری هنرمندانه با زبان گویای هنر به بازیابی این پیشینه غنی در بخش های مختلف بپردازد.
زینی وند اظهار داشت: امید است جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در استان یزد به عنوان بستری برای تبادل اندیشه ها با اثرگذاری روز افزون در بستر هنر به کار خود ادامه دهد.
گفتنی است در مجموع 503 اثر داستانی و مستند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد 401 اثر مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت و در نهایت 72 اثر به بخش رقابتی راه یافت و به مدت سه روز اکران شد که در اختتامیه این جشنواره از برگزیدگان بخش مستند و داستانی تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا