به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، «مصطفی سالاری» صبح امروز چهارشنبه در پی تأخیر و نقص فنی پرواز یزد ـ مشهد شرکت آسمان سه شنبه مورخ 25 اردیبهشت ماه و با توجه به حضور در جمع مسافران این پرواز و شنیدن گلایه های مردمی در نامه ای به دادستان عمومی وانقلاب یزد خواستار پیگیری شد.
فرماندار یزد در بخشی از این نامه آورده است: «با توجه به معطلی حدود 8 ساعته مسافرین این پرواز و همچنین اظهارات آنها مبنی بر عدم اطلاع رسانی مناسب، نحوه برخورد، و پذیرایی و ... دستور فرمائید، بررسی لازم معمول و حسب ضرورت طبق ضوابط و مقررات هواپیمایی و همچنین براساس رعایت حقوق شهروندی اعمال قانون لازم صورت پذیرد».
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
یکشنبه 20,اکتبر,2024