قاری بین المللی از کشور فیلیپین گفت: استاد حاج حسن دانش همیشه خشوع داشت و قلبش به نور قرآن آکنده بود و هنگامی که قرآن را تلاوت می‌کرد، انسان را به خدا نزدیک‌تر می‌کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ، محمدنذیر قاری بین المللی از کشور فیلیپین در حاشیه حضور بر تربت پاک شهید حاج حسن دانش مهاجر الی الله  اظهار کرد:  استاد حاج حسن دانش همیشه خشوع داشت و  قلبش به نور قرآن آکنده بود و هنگامی که قرآن را تلاوت می کرد انسان را به خدا نزدیک تر می کرد و دارای سنگینی و وقار بسیار زیادی بود.
وی ادامه داد: من در سالی که در مسابقات بین المللی اوقاف در تهران دوم شدم، استاد حسن دانش به عنوان قاری افتخاری و دارنده مقام اول سال گذشته به تلاوت پرداخت و بسیار تلاوت زیبا و دلنشینی داشت، انسان وقتی به تلاوت های ایشان گوش می دهد حس آرامش خوبی پیدا می کند.
قاریان به تلاوت و احکام قرآنی پایبند باشند
قاری بین المللی در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد اینکه توصیه شما به قراء ایرانی چیست، گفت: توصیه می کنم به همه عزیزان در کشور جمهوری اسلامی ایران بویژه قاریان محترم و حافظان عزیز به تلاوت قرآن و احکام قرآنی پایبند باشند و همیشه با خشوع قرآن را تلاوت کنند و همواره با مهربانی به دیگران رفتار کنند.
وی در پاسخ به  سوال دیگری در مورد اینکه شهر یزد را چگونه دیدید تصریح کرد: برای اولین دفعه است که به استان یزد سفر می کنم و فقط در دو تلاوت دانش آموزان ناحیه یک و کارکنان نیروی انتظامی حضور یافتم و هم اکنون هم برای زیارت امامزاده جعفر (ع)  و فاتحه خوانی بر تربت حاج حسن دانش حضور یافتم و فرصت بازدید نشد و باید مجددا به تهران برگردیم اما شهر یزد را زیبا دیدم و مردمی نجیب و خوش برخورد که در همه جا با مهربانی رفتار کردند و ان شاءالله اگر فرصتی به وجود آمد قطعا به استان تاریخی یزد دوباره خواهم آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا