یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد ماموران پليس استان در بازرسي از دو انبار کالاي قاچاق در شهر يزد بيش از 12 هزار قلم موادخوراکي و پوشاک قاچاق به ارزش دو ميليارد و 400 ميليون ريال را کشف کردند.

 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا، سرهنگ "محمدرضامزيدي" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد درباره اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پليس استان دو باب انبار محل دپوي انواع کالاي قاچاق فاقدمجوز گمرکي را در شهر يزد شناسايي کردند.

مزيدي ضمن اشاره به اخذ مجوزقضائي و بازرسي از انبارهاي موردنظر گفت: در بازرسي از اين دو انبار، بيش از 12 هزار قلم انواع موادخوراکي و پوشاک خارجي قاچاق کشف شد.

سرهنگ مزيدي ارزش کالاهاي کشف شده را دو ميليارد و 400 ميليون ريال بيان کرد و افزود: ماموران انتظامي در اين راستا دو متهم را نيز دستگير و به سازمان تعزيرات حکومتي استان يزد معرفي کردند.

معاون اجتماعي پليس يزد در خاتمه با بيان اينکه رشد و شکوفايي اقتصاد ملي در گرو برخورد با قاچاقچيان و جلوگيري از واردات کالاي قاچاق است، تصريح کرد: برخورد جدي با معضل قاچاق کالا نيازمند عزم همگاني مردم و مسئولان است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا