یزدفردا" فرمانده انتظامي استان برد رعايت ادب و احترام در برخورد با شهروندان و رعايت حقوق شهروندي در ماموريت هاي پليس تاکيد کرد و گفت: اعمال قانون بايد توام با ادب، احترام و رفتار مناسب باشد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا"، سردار "ايرج کاکاوند" در مراسم صبحگاه عمومي پليس استان يزد، ضمن تاکيد بر ضرورت آموزش مستمر در حوزه هاي کاري ماموران پليس، افزود: لازم است فرماندهان و مديران نسبت به آموزش مستمر کارکنان در خصوص ماموريت هاي تحت امر اقدام داشته باشند.

وي نظارت واحدهاي مربوطه بر آموزش کارکنان انتظامي را ضروري دانست و گفت: استفاده از تجربيات مديران و فرماندهان و ارتقاء سطح آموزش علمي و عملي کارکنان پليس، موفقيت در ماموريت ها را به دنبال دارد.

فرمانده انتظامي استان يزد ضمن تاکيد بر بحث نظم و انضباط کارکنان پليس افزود: رعايت نظم و انضباط توسط کارکنان پليس در به دست آمدن موفقيت در ماموريت هاي پيش رو نيز تاثيرگذار است.

سردار کاکاوند با اشاره به بحث آمد و شد در شهريورماه بر انضباط ترافيکي، کنترل تصادفات و برخورد با تخلفات حادثه ساز تاکيدکرد و گفت: اين ماموريت ها بايستي همزمان و همراه با اجراي طرح تابستانه پليس راه، مدنظر قرار گيرد.

اين مقام ارشد پليس بر رعايت ادب و احترام در برخورد با شهروندان و رعايت حقوق شهروندي در ماموريت هاي پليس تاکيدکرد و افزود: اعمال قانون بايد همراه با ادب، احترام و رفتار مناسب باشد.

کاکاوند تصريح کرد: در کنار اين موضوعات، اقدامات انتظامي و ماموريت هاي اطلاعاتي نيز مهم است که ضرورت دارد کلانتري ها و پاسگاه ها ضمن هدفمند کردن گشت هاي محسوس و نامحسوس با پيشگيري مناسب، کنترل جرايم را داشته باشند.

سردار کاکاوند عمکلرد پليس استان از جمله؛ پليس آگاهي، پليس امنيت عمومي و فرماندهي انتظامي شهرستان يزد را در امر کشف کالاي قاچاق، دستگيري سارقان، مبارزه با ناهنجاري هاي اجتماعي و پيشگيري از جرايم، مطلوب ارزيابي کرد و گفت: عملکرد مناسب پليس، رضايت مردم و مسئولان را در پي دارد.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان ابراز اميدواري کرد؛ با همکاري و همراهي خوب مردم با پليس، انشاءالله شاهد کاهش بيش از پيش جرايم، آسيب هاي اجتماعي و نيز تصادفات در محورهاي شهري و برون شهري خواهيم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا