مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت: این هفته فرصت مناسبی برای ارائه خدمات و عملکرد دولت به مردم در زمینه های مختلف به ویژه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " علی نمازی " در اولین روز از هفته دولت با صدور پیامی افزود: اکنون که در سایه تدبیر و درایت مقام معظم رهبری سال 95 به " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " نامگذاری شده؛ به واسطه  اتحاد و همدلی دولت و ملت و اقدامات دولت تدبیر و امید، فضای اعتماد، آرامش و امید در کشور حاکم گشته که باید با استفاده از این بستر، به سوی افق های تازه پیشرفت و توسعه گام برداشت.

این پیام می افزاید: طلیعه اقتصاد مقاومتی و آهنگ خودکفایی و توجه به تولیدات داخلی، ثبات اقتصادی،  عزم و اراده دولتمردان برای رونق اقتصادی و  ایجاد امنیت پایدار اجتماعی و اقتصادی در سرمایه گذاری را به ارمغان آورده است.

وی بخش دیگری از پیام مدیر کل اقتصاد و دارایی یزد با اشاره به خدمات صادقانه و بی منت دولت به مردم بر تجلیل و تکریم کارمندان تاکید شده و آمده است: هفته دولت نمادی از تکریم و تجلیل از شهدای دولت و در رأس آن شهیدان رجائی و باهنر است.

دوم تا هشتم شهريورماه به نام هفته دولت نام گذاري شده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا