نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، انعکاس فعالیت های دولت را از جمله وظایف اساسی روابط عمومی ها برشمرد و گفت: اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های این حوزه از ضروریاتی است که باید بیشتر به آن توجه شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " علی نمازی " در جمع مدیران روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان ، افزود: فعالیت های خوبی در بخش های اقتصادی به خصوص امور بانکی، مالیاتی، گمرک، سرمایه گذاری، اقتصاد مقاومتی، فضای کسب و کار ، واگذاری های دولتی، بخش های دولتی و خصوصی و غیره انجام می شود که لازم است برای تنویر افکار عمومی بیان شود.

نمازی گفت: انعکاس فعالیت ها و گزارش اقدامات انجام شده دولت یازدهم در هفته دولت یکی از الزاماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و خوشبختانه زمینه های آن فراهم است.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان، با قدردانی از تلاش های اعضای این شورا، تشکیل آن را گامی اساسی برای بهبود وضعیت اطلاع رسانی این بخش  دانست و افزود: روابط عمومی های بخش های اقتصادی باید بیش از گذشته، نقش مهم خود را ایفاء کنند.

نمازی تصریح کرد: اطلاع رسانی صحیح و  شفاف از فعالیت های دستگاه توسط روابط عمومی ها  تاثیر مهمی در تغییر نگرش افکار عمومی نسبت به آن سازمان و همچنین رضاتیمندی مردم دارد.

وی بر همکاری بیشتر اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای مجموعه وزارت و همچنین تعامل با روابط عمومی سایر دستگاههای اقتصادی استان تاکید کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا