یزدفردا"سرمربی تیم ملی فوتبال ایسلند تاکید کرد به مربیگری در تیم ملی انگلیس فکر نمی‌کند و اگر به او پیشنهاد داده شود، آن را رد خواهد کرد.


به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال ایسلند عنوان شگفتی‌ساز بزرگ رقابت های یورو 2016 فرانسه را به خود اختصاص داده است.

این تیم که برای نخستین بار جواز صعود به یورو را به دست آورده است، توانست در یک هشتم نهایی دست به کار بزرگی بزند و با نتیجه دو بر یک برابر انگلیس مدعی به پیروزی برسد و به جمع هشت تیم راه پیدا کند.

ایسلند با پیروزی که برابر انگلیس به دست آورد باعث شد تا روی هاجسون، سرمربی این تیم استعفا کند. هدایت ایسلند را لارس لاگربک برعهده دارد و از این مربی به عنوان یکی از گزینه های جایگزینی روی هاجسون یاد می شود اما این مربی تاکید کرد هدایت انگلیس را برعهده نخواهد گرفت.

او گفت: به چنین چیزی اصلا فکر هم نمی‌کنم. امکان ندارد هدایت انگلیس را برعهده بگیرم. به دنبال چالش های راحت‌تری در فوتبال هستم. امیدوار هستم که مدت زیادی در فوتبال بمانم اما دوست ندارم هدایت انگلیس را برعهده بگیرم.

سرمربی ایسلند درباره عملکرد خوب تیمش در یورو گفت: این کاملا روشن است. عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و طبیعی است که به ستایش از تیم خوب ما بپردازند. نباید دیگر به دیدار برابر انگلیس فکر کرد. دست به کار بزرگی زدیم و به جمع هشت تیم راه پیدا کردیم. الان دیگر نوبت فکر کردن به دیدار برابر فرانسه است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا