یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد- يزد- با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان خاتم، سارقي که اقدام به سرقت 20 دستگاه تانکر سمپاش کشاورزي کرده بود شناسايي و دستگير شد.
 
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"، سرهنگ "عليرضاصالحي" اظهار داشت: با توجه به سرقت هاي متعدد تانکرهاي سمپاش در سطح شهرستان بررسي موضوع و دستگيري سارق و يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.
وي ادامه داد: با انجام تحقيقات توسط کارآگاهان پليس آگاهي اين نتيجه به دست آمد که سارق در ساعات پاياني شب دست به سرقت تانکرهاي سمپاش کشاورزان زده است. 
صالحي گفت: در تحقيقات محلي ماموران پليس بود که يکي از اهالي، مشخصاتي در خصوص تردد يکدستگاه وانت پيکان سفيد رنگ را در اختيار آنها قرار داد و کارآگاهان پليس با کار اطلاعاتي توانستند مشخصات مالک خودرو را به دست بياورند.
وي افزود: مشخصات به دست آمده نشان مي داد که سارق در يکي از شهرستان هاي استان همجوار، ساکن مي باشد که بلافاصله مجوز قضائي اخذ و ماموران پليس به شهرستان موردنظر عزيمت و سارق را در منزلش دستگير و به شهرستان خاتم منتقل کردند.
صالحي ادامه داد: متهم 36 ساله در بازجويي هاي پليس به سرقت 20 دستگاه تانکر سمپاش از شهرستان خاتم و سپس فروش در شهري ديگر اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان خاتم در پايان تصريح کرد: دستگيري اين سارق که با تلاش و کار اطلاعاتي ماموران پليس آگاهي انجام شد خشنودي شهروندان به ويژه کشاورزان را به همراه داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا