یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان از صحت عمل و رد رشوه سه ميلون و 500 هزار ريالي ماموران وظيفه شناس پليس اين استان خبر داد.
 
سرهنگ "محمداعتمادي نسب" ، گفت: چندي پيش بود که خبري در خصوص تردد يکي از متهمان در سطح شهر يزد دريافت شد و به همين منظور دستگيري وي در دستور کار قرار گرفت.
وي ضمن اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران پليس و شناسايي محل هاي تردد اين متهم افزود: ماموران يگان امداد شهرستان يزد پس از تحت نظر قرار دادن محلهاي رفت و آمد اين متهم، وي را طي يک عمليات غافلگيرانه دستگير کرد
اعتمادي نسب گفت: در راه انتقال متهم به اداره پليس، وي به خيال باطل خود و براي رهايي از دست قانون، مبلغ سه ميلون و 500 هزار ريال وجه نقد را به عنوان رشوه به ماموران پليس پرداخت مي کند.
سرهنگ اعتمادي نسب تصريح کرد: ماموران وظيفه شناس يگان امداد در کمال صحت و درستي وجه پيشنهاد شده را صورتجلسه و متهم را به دادسرا معرفي کردند.
رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان يزد در پايان خاطرنشان کرد: صحت عمل و پاکدامني، يکي از ويژگي هاي شاخص ماموران پليس اين استان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا