گروه استانها- يزد- ماموران يگان امداد شهرستان يزد راننده و سرنشين يکدستگاه خودرو سواري را که با رانندگي در حالت مستي منجربه واژگوني يکدستگاه موتورسيکلت شده بود را دستگير کردند.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان يزد درباره اين خبر گفت: در ساعت 2 بامداد، ماموران يگان امداد اين شهرستان هنگام گشت زني در منطقه آزادشهر يزد متوجه واژگوني يکدستگاه موتورسيکلت و مجروحيت راکب آن شدند.
سرهنگ "منوچهرنصيري" افزود: راکب موتورسيکلت که به شدت مجروح شده بود فقط توانست نوع خودرو را به ماموران اعلام کند که بلافاصله گشت يگان امداد به گشت زني در آن منطقه پرداخت و خودرو موردنظر را مشاهده کرد.
وي، ادامه داد: راننده خودرو به محض اينکه ماموران پليس را مشاهده کرد بدون توجه به دستور ايست از محل متواري شد که متعاقب آن ماموران يگانامداد به تعقيب خودرو پرداخته و پس از صدور فرمان ايست و رعايت قانون بکارگيري سلاح و با شليک چند گلوله، خودرو سواري پيکان را متوقف و راننده و سرنشين آن را دستگير کردند.
نصيري تصريح کرد: متهمان که با حالت مستي اقدام به رانندگي و منجربه واژگوني و مصدوميت راکب موتورسيکلت شده بودند به دادسرا معرفي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان يزد يادآور شد: پليس با افرادي که به هر نحو سلامت شهروندان و خانواده ها را به خطر بيندازند با پشتوانه و حمايت دستگاه قضا و با قدرت برخورد خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا