استاندار یزد با اشاره به اینکه برای هر چیز محدودیت قائل شویم برای فکرو اندیشه نمی توانیم این محدودیت را ایجاد کنیم،اظهار داشت:کتاب اندیشه ها را تحریک می کند.

 یزدفردا"سید محمد میرمحمدی در آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین دوره کتاب سال استان یزد ،افزود:مطالعه کتاب همواره موجب زایش و رویش فکرها و اندیشه‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب عصاره تفکر اندیشمندان و فرهیختگان است، تاکید کرد :شایسته است فرهنگ مطالعه به ویژه در بین نسل جوان افزایش پیدا کند.

به گفته وی، مطالعه و خواندن کتاب، اندیشه‌ها را فعال و خلاق می‌کند و این خلاقیت سبب می‌شود تا انسان‌ها به بالاترین درجه ممکن انسانیت دست پیدا نمایند.

وی در ادامه با اشاره به تکنولوژی های نوین ارتباطات افزود: امروز شاهد هستیم علرغم ظهور ارتباطات نوین ،فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف مردم در حال گسترش است.

استاندار یزد با بیان اینکه کتاب باعث شکوفایی مسیر کمالات انسانی می شود،تصریح کرد:کسانیکه در حوزه کتاب فعالیت می کنند ارزشمند ترین انسانها هستند.

به گفته میرمحمدی، نسل جوان ما امروز به حضور در محافل ادبی، فرهنگی و اعتقادی بسیار نیازمند است.

استاندار یزد گفت:امیدوارم با گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، بتوان جوانان را به میدان‌های مطلوب هدایت کرد.

یاد آوری می شود، این مراسم که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت دفترسومین شهید محراب برگزار شد  از6 نفر برگزیده و 8نفر شایسته تقدیر با اهداءجوایزی نفیس قدردانی بعمل آمد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا