نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد که از روز گذشته با حمایت گروه تعاونی پیشگامان در حال برگزاری است امروز میزبان محمدرضا باغستانی،عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان و عضو انجمن خیرین کتابخانه ساز استان یزد در نشست "هر اندیشمد،یک کتاب تاثیر گذار" بود.

 در این جلسه که در غرفه بخش جنبی نمایشگاه و به همت نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد و با حضور غیاثی،مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،دوست فاطمیها،مدیر کل کتابخانه های استان،پیشکوهی پور مدیر عامل و سجادی نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان و جمعی از علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار گردید،محمدرضا باغستانی با معرفی چند کتاب تاثیر گذار در حوزه های فرهنگی و آموزشی به بیان خلاصه مهم ترین مباحث مطرح شده در این کتابها پرداخت و بر اهمیت نقش مطالعه در افزایش بینش جامعه تاکید کرد.
مدیر کل اسبق سازمان آموزش و پرورش یزد از کتابهای،365 روز با گاندی،اصول . آداب معاشرت نوین و رقص تغییر به عنوان کتابهایی ارزشمند و تاثیر گذار نام برد و مطالعه دقیق آن را به حاضرین توصیه نمود.
نشست فرهنگی "هر اندیشمد،یک کتاب تاثیر گذار" به همت نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد روزانه در محل غرفه بخش جنبی نمایشگاه کتاب یزد برگزار می گردد.
نمایشگاه بزرگ کتاب یزد از 10 الی 16 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاههای استان یزد پذیرای علاقه مندان می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا