یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیسی"پلیس استان یزد:- فرمانده انتظامي استان از کشف 494 کيلو موادمخدر از نوع حشيش و دستگيري چهار تن از سوداگران مرگ در محورهاي مواصلاتي، توسط ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين استان خبر داد.

سردار "ايرج کاکاوند" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری یزدفردا ، گفت: با توجه به دريافت خبري مبني بر تردد قاچاقچيان موادمخدر در محورهاي مواصلاتي استان يزد، بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي ضمن اشاره به تشکيل تيم هاي عملياتي از پليس مبارزه با موادمخدر يزد، مهريز و دسته رزمي شهيد شاهدي، ادامه داد: ماموران پليس ضمن کنترل محورهاي ورودي استان، متوجه تردد قاچاقچيان با دو دستگاه خودروي سواري پژو405 شدند و دستور ايست را صادر کردند.

سردار کاکاوند گفت: اشرار و سوداگران مرگ پس از مشاهده پليس به دستور ايست توجهي نکردند و از محل متواري شدند که در يک عمليات تعقيب و گريز مسلحانه، دو دستگاه خودروي سواري توقيف و در بازرسي انجام شده 494 کيلو حشيش کشف شد.

کاکاوند ضمن اشاره به دستگيري چهار نفر از قاچاقچيان موادمخدر افزود: قاچاقچيان، اين محموله مواد افيوني را از جنوب کشور بارگيري کرده بودند و قصد انتقال و توزيع در شمال کشور را داشتند که در عمليات ضربتي ماموران پليس اين استان دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان گفت: مبارزه بي امان با سوداگران مرگ و افرادي که سلامت جامعه و خانواده ها را به خطر مي اندازند از اولويت هاي مهم پليس اين استان است و ماموران پليس مبارزه با موادمخدر نيز در اين راه از هيچ تلاش و کوششي دريغ نخواهند کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا