یزدفردا"آیین آغاز دوره دکترای عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار(DBA) با حضور مدیران عامل شرکتهای گروه تعاونی پیشگامان در هتل زنبق یزد برگزار شد.

مراسم افتتاحیه دوره آموزشی دکترای عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار(DBA) با حضور دکتر رضایی نژاد، رییس هیئت مدیره و مدیر عامل اتحادیه تخصصی پیشگامان، مدیران عامل و جمعی از کارشناسان ارشد شرکتهای گروه تعاونی پیشگامان  و مدیران و اساتید موسسه آموزش عالی آزاد ماهان در محل هتل زنبق برگزار گردید.

آقای شهبازی قائم مقام و خانم شهنواز معاونت ارتباطات و توسعه بازار مدرسه عالی کسب و کار ماهان  در این مراسم به تشریح اهداف موسسه آموزش عالی آزاد ماهان پرداختند و دوره آموزشی مدیریت حرفه ای کسب و کار را یکی از دورهای آموزشی مفید و کاربردی دانستند که در حال حاضر در بسیاری از موسسات و شرکتهای معتبر در حال آموزش است.

دکتر عالم تبریز از اساتید برجسته موسسه ماهان نیز در سخنانی اهمیت آموزش و فراگیری و به روز بودن در دنیای کنونی را خاطر نشان کرد و افزود: قطعا دیدگاه مدیران ارشد پیشگامان که آینده نگر هستند و در خصوص آموزش سرمایه گذاری می کنند سبب موفقیتهای بیشتر این گروه تعاونی خواهد شد. وی در خصوص رویکرد دوره و تفاوت آموزش در مدارس کسب و کار و دانشگاه ها توضیحاتی ارائه نمود.

دکتر رضایی نژاد، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل اتحادیه تخصصی پیشگامان نیز در این مراسم ضمن معرفی اجمالی گروه تعاونی پیشگامان و بیان برخی از بزرگترین خدمات و پروژه های انجام گرفته، در سخنانی به بیان دغدغه های گروه تعاونی پیشگامان پرداخت و هدف از برگزاری این دوره و دوره های آموزشی را افزایش سطح آگاهی و ارتقای دانش مدیران دانست و افزود: امیدواریم در سالهای پیش رو که بازار رقابت شرایط متفاوتی را تجربه خواهد کرد بتوانیم با قدرت موفقیتهایمان را ادامه دهیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا