مدیرکل دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توانیر و مدیران دفاتر مدیریت مصرف صنعت برق کشور از کارخانه های پیشگامان عصر ارتباطات بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، مهندس علیرضا احمدی یزدی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توانیر و بیش از 40 نفر از مدیران دفاتر مدیریت مصرف صنعت برق کشور در بازدید از کارخانجات تولیدی شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات با آخرین تولیدات این شرکت در زمینه بردهای الکترونیک،صنایع روشنایی فوق کم مصرف، سیستمهای حضور و غیاب ، سنسور وزن،تریبون هوشمند و .... آشنا شدند.
در پایان این بازدید که بیش از یک ساعت به طول کشید، مهندس حمیدرضا کریم نژاد مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات ضمن ابراز خوشحالی از حضور مدیران،کارشناسان و متخصصان حوزه برق و انرژی کشور، به تشریح بخشهای مختلف تولید و معرفی انواع محصولات تولیدی شرکت پیشگامان عصر ارتباطات پرداخت و گفت:به لطف خداوند متعال هم اکنون جزو یکی از 20 شرکت برتر در حوزه فناوری های نوین هستیم و در حال حاضر بیش از 7 نوع محصول مدرن حوزه الکترونیک را در دست تولید داریم.
مهندس کریم نژاد گفت: خوشبختانه هم اکنون بزرگترین خط مونتاژ بردهای الکترونیک حوزه خاورمیانه را با ظرفیت بیش از 400 هزار قطعه در ساعت را در دست بهره برداری داریم که این ظرفیت افتخار همکاری با صنایع مختلف مخابراتی،خودروسازی و الکترونیک و .... را دارد و خوشبختانه توانسته ایم کشور را از لحاظ مونتاژ بردهای الکترونیک از خارج کشور بی نیاز سازیم و ظرفیت و پیشنهاداتی در خصوص عقد قرارداد و همکاری با سایر کشورها را در دست بررسی داریم.
مدیرعامل شرکت پیشگامان عصر ارتباطات در ادامه نسبت به معرفی اولین سیستم حضور و غیاب صد در صد ایرانی ، سیستم پارکینگ هوشمند، سنسور وزن وسوخت و تربیون هوشمند به عنوان دیگر محصولات تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات پرداخت و افزود: در بخش صنایع روشنایی فوق کم مصرف ، این شرکت بیش از ۷۰ نوع محصول مختلف را در دست تولید دارد که این سبد محصولات شامل انواع لامپهای ال ای دی حبابی، سقفی و دفنی و نیز پروژکتورهای روشنایی خیابانی و معابر، تجهیزات ویژه نورپردازی و .... می باشد و محصولات این شرکت از لحاظ چرخه تولید، کیفیت محصولات تولیدی و ارزیابی لحظه ای پارامترهای کیفی توسط آزمایشگاه پیشرفته این شرکت توانسته است بنیانگذار نهضت و گفتمان جدیدی در حوزه صنایع روشنایی فوق کم مصرف باشد.
مهندس کریم نژاد در ادامه به معرفی دیگر محصولات شرکت پرداخت و با بیان اینکه این محصولات دارای نشان استاندارد ملی ایران و نیز استاندارد جهانی اروپا نیز هستند افزود: آزمایشگاه نور کارخانه یکی از پیشرفته ترین آزمایشگاههای نور است که به عنوان آزمایشگاه همکار با آزمایشگاه استاندارد ایران همکاری دارد.
مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات گفت: با تفکر تعاونی و استفاده از پول خرد مردم به دنبال اشتغال زایی و تولید محصول ایرانی و رونق کسب و کار در کشور هستیم و هدفمان برداشتن گامهای واقعی در جهت تولید و در راستای رشد و شکوفایی ایران عزیز است.
مهندس کریم نژاد در پایان با بیان اینکه دغدغه ما همواره تولید محصولی کاملا ایرانی و بومی سازه شده متناسب با شرایط داخلی کشور بوده است، افزود: گروه تعاونی پیشگامان با بیش از 30 هزار سهامدار در زمینه های مختلف از جمله فیبر نوری، فناوری اطلاعات، اینترنت، بانکداری، لجستیک و امنیت اطلاعات در حال فعالیت است و با استفاده از فناوری های نو در همه زمینه ها می کوشد خدمتی توین به مردم ارائه دهد.
مهندس علیرضا احمدی یزدی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توانیر نیز در سخنانی ضمن قدردانی از میزبانی پیشگامان، با ابراز خوشحالی از وجود شرکتهای تولیدی معتبر و قوی همچون پیشگامان عصر ارتباطات ابراز امیدواری کرد استفاده از محصولات با کیفیت داخلی جایگزین محصولات خارجی شود که از کیفیت مناسبی برخوردارنیستند.
گفتنی است چندین نفر از مدیران دفاتر مدیریت مصرف صنعت برق کشور نیز ضمن ابراز رضایت از محصولات تولیدی پیشگامان، نظرات خود را مطرح نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا