استاندار يزد اظهار داشت: ضروری است دستگاه‌های مختلف ظرفیت‌های قانوني بودجه 94 را مانند سال گذشته احصاء و با تمام توان اعتبارات ملي و بودجه‌های لازم و پیش‌بینی‌شده را جذب کنند.

یزدفردا" روز پنجشنبه 15 بهمن‌ماه دهمين جلسه شوراي برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جاري با حضور استاندار يزد، معاون هماهنگي امور عمرانی استاندار، سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای استانداري، مديركل حوزه استاندار، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ریزی و مديران دستگاه‌های اجرايي استان و نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي در سالن زنده‌یاد حميديا برگزار شد.
استاندار يزد در این جلسه ضمن تبريك ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي اظهار داشت: بايد جلسات شوراي برنامه‌ریزی و توسعه استان پويا و بانشاط همراه با ارائه اطلاعات درست و شفاف برگزار شود تا در سايه تعامل، همفكري و همدلي در مسير توسعه استان گام برداريم.
«سيد محمد ميرمحمدي» افزود: مسئولان ارشد استان نيز تمام موارد را براي تحقق اين مهم دنبال می‌کنند و به‌عنوان‌مثال بحث ژئوفيزيك هوايي و معدن سرب و روی را باقدرت تمام پيگيري كرده و به نتايج خوبي رسانده‌ایم.
وی تصريح كرد: براي جذب اعتبارات و ساير اقدامات كه منجر به پيشرفت و توسعه استان می‌شود نياز به تعامل و همفكري با نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي نيز داريم و هر چه اين همكاري مؤثرتر باشد می‌توانیم فعالیت‌های شایسته‌تری را در استان انجام دهيم.
ميرمحمدي در بخش ديگري از سخنان خود به اختصاص يك درصد اعتبارات دستگاه‌ها براي امر ورزش اشاره و عنوان كرد: به دستگاه‌های اجرايي استان توصيه کرده‌ایم علی‌رغم تنگناهاي مالي موجود به اين مهم توجه كنند و بودجه لازم را اختصاص دهند.
وي همچنين بابیان اينكه مقدار فضاي سبز موجود براي مردم استان يزد بسيار كم است، خواستار شد: در تغییر كاربري فضاهاي سبز و زمین‌های كشاورزي لازم است به جبران اين تغيير كاربري و ايجاد فضاهاي سبز جديد توجه كنيم.
گفتني است در ابتدای اين جلسه رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مديران كل استاندارد و ورزش و جوانان استان به بيان عملكرد و ارائه گزارش از اقدامات دستگاه‌های خود در چارچوب استفاده از ظرفیت‌های قانوني بودجه سال 94 پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا