دکتر حسین ابرقویی رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان در حاشیه همایش تبیین انتخابات و گرامیداشت دهه مبارک فجر در گفتگوی با خبرنگار یزد فردا اظهار داشت: امروز ایران اسلامی یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه است که روز به روز نیز بر اقتدار و پیشرفت های آن در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی افزوده می شود و این از لطف خدا و برکات انقلاب است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران امیدبخش مستضعفان جهان، تحقق وعده پروردگار و شکست نظام مادی و سلطه در جهان بود                                                                                               
وی افزود: پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طریق برگزاری آیین های مختلف فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی، فراهم سازی زمینه آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم با آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای این نظام الهی است                                             

مدیر کل سابق هواشناسی استان با اشاره به اینکه این دهه متعلق به نظام و ملت ایران است، اظهار داشت: وحدت هر کشور نشان دهنده قدرت آن کشور است و ملت ایران با ایستادگی در برابر استبداد قدرت خود را به رخ جهانیان کشید.


رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان، ایثار و از خود گذشتگی، وحدت و یکپارچگی را از جمله عوامل مهم پیروزی مردم ایران در برابر جور و ستم شاه خائن دانست و افزود: بهای پیروزی انقلاب جانفشانی و ایثار شهیدان بود و نسل جدید باید با گام برداشتن در مسیر شهدای انقلاب و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنها ایران را سربلند کنند.
وی با اشاره به اینکه وحدت و امنیت ملی از مهمترین عناصر جمهوری اسلامی به شمار می رود، اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم ایران در صحنه های انقلابی موجب ترس دشمن از قدرت اسلام و امت اسلامی است.

دکتر حسین ابرقویی  در ادامه بر تحلیل تاریخ انقلاب تاکید کرد و افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان است، انقلابی که متضمن رشد و شکوفایی ایران و ملت آن در همه ابعاد فردى و اجتماعى، داخلى و خارجى، سياسى و اقتصادى و فرهنگى است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های گرامیداشت ایام دهه فجر باید از پیام ها و ارزش های معنوی انقلاب اسلامی پیروی کند، به کارگیری خلاقیت و ابتکارات جدید برای حضور و علاقه جوانان به این برنامه ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: آینده کشور به وحدت نسل جوان نیازمند است و حضور جوانان در برنامه های دهه فجر به تحقق این مهم کمک شایانی می کند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا