یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"  فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در نیمه اول دی ماه سال جاری توسط ماموران پلیس این استان، خبر داد.

 

سردار " ایرج کاکاوند" ضمن اشاره به برنامه ریزی و عملیات های مختلف ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان، گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد، در نیمه نخست دی ماه سال جاری بیش از یک تن انواع موادمخدر کشف شده است.

سردار کاکاوند تصریح کرد: ماموران پلیس در این مدت با انجام چندین عملیات در مسیرهای اصلی و فرعی استان، 170 نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی، معرفی کردند.

وی، با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در این عملیات­ها 20 دستگاه خودروی سبک و سنگین مربوط به سوداگران مرگ را توقیف و بیش از یک تن موادمخدر را کشف کردند، افزود: از این مقدار مواد کشف شده 890 کیلو تریاک و قریب به 150 کیلو هروئین و حشیش است.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه تصریح کرد: یکی از اولویت­های مهم پلیس این استان برخورد با واردکنندگان و باندهای اصلی تهیه و توزیع موادمخدر است که با تلاش و برنامه­ریزی­های انجام شده، توفیقات بسیار خوبی در این خصوص به دست آمده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا