فرماندار يزد گفت: برنامه‌های گرامیداشت ايام الله دهه مبارک فجر و سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بايد در راستای ترغیب حضور پرشور مردم در انتخابات باشد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه شوراي اداري شهرستان يزد با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، فرماندار و معاونين فرمانداري يزد و مديران ادارات و نهادهاي شهرستان يزد برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و تبريك فرا رسيدن ايام الله دهه فجر اظهار داشت: همه بايد زمينه را براي حضور و مشاركت مردم در برگزاري جشن هاي سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي فراهم نمايند.

فرماندار يزد افزود: با توجه به شرایط کشور و منطقه برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر باید کیفی‌تر و در راستای ترغیب حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات برگزار شوند.

وي بر فضا سازي مناسب سطح شهرستان يزد در ايام الله دهه فجر تأكيد كرد و گفت: دهه مبارک فجر بهترین زمان و فرصت مناسب برای انتقال و تبيين ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی است.

فرماندار يزد با اشاره به رويكرد ستاد دهه فجر شهرستان مبني بر مشاركت عمومي مردم در برنامه هاي ايام الله دهه فجر افزود: باید با ایجاد انگیزه تمام مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان را در جشن انقلاب مشارکت دهیم .

 " شاكري شمسي " در ادامه با تبريك فرجام رسيدن برجام اظهار داشت: بنابر سخنان رياست محترم جمهور اين موفقيت مربوط به يك حزب و جناح خاصي نبوده بلكه متعلق به همه مردم و حتي كشورهاي در حال توسعه است.

فرماندار يزد با بيان اينكه ايران تنها كشوري است كه فقط از طريق مذاكره و گفتگو از ذيل فصل هفتم منشور سازمان ملل بيرون آمده است خاطرنشان كرد: در گذشته كشورهايي نيز مشمول اين بند قرار گرفته بودند كه سرانجام آنها به جنگ، مداخله و سقوط دولت هاي آنان ختم شده بوده است.

وي الطاف خداوند، همراهي مردم، تذكرات و حمايت هاي رهبري، پشتكار و تيزهوشي رياست جمهوري و تخصص و تدين تيم مذاكره كننده هسته اي كشورمان را از دلايل موفقيت و پيروزي ملت ايران در مذاكرات هسته اي برشمرد و تصريح كرد: لغو همه قطعنامه ها و تحريم هاي هسته اي ، بسته شدن پرونده هسته اي (pmd)، به رسميت شناختن حقوق ايران در استفاده از انرژي هسته اي، قانون شدن فعاليت هاي نيروگاه هاي هسته اي و ... از مهمترين دستاوردهاي اين توافق بوده است.

رئيس هيأت اجرايي انتخابات شهرستان يزد در ادامه سخنان خود اظهار داشت: تمهيدات لازم براي برگزاري پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفندماه در شهرستان يزد انديشيده شده است.

" شاكري شمسي " اضافه كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع دست اندركاران امر برگزاري انتخابات بر حضور باشكوه مردم در عرصه انتخابات تأكيد داشتند و انتخابات را يك رقابت دانستند كه پيروز نهايي آن خود مردم هستند.

وي افزود: در شهرستان يزد مجريان انتخابات كاملاً اصل قانون مداري و بي طرفي را رعايت مي كنند و به دنبال برگزاري انتخاباتي باشكوه و رقابتي هستند.

فرماندار يزد در بخش پاياني مطالب خود با اشاره به تأكيدات مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهور در مسئله اقتصاد مقاومتي گفت: تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي در استانها و شهرستان ملاك ارزيابي مديران خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا