معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد آغاز اجرای برجام و رفع تحریم های ظالمانه را به ملت ایران و مردم دارالعباده یزد تبریک گفت و اظهار کرد: این پیروزی به مردم و همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "،  محمد علی طالبی در آیین نمادین زنگ اقتدار ملی، عزت اسلامی و ایرانی آباد که در مجموعه آموزشی، فرهنگی سماء یزد برگزار شد رهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری را نقطه وفاق، همدلی و همراهی ملت و دولت خواند و افزود: تدبیر دولتمردان جمهوری اسلامی ایران تضمین کننده آینده درخشان کشور است.
وی اظهار امیدواری کرد به لطف خداوند متعال دولت جمهوری اسلامی بتواند با برطرف کردن مشکلات موجود در فضای همدلی و با آرامش به مسئولیت خطیر خود در جهت خدمت به مردم عمل کند.
طالبی خاطرنشان کرد: اگرچه برخی سوء تدبیرها و کینه توزی های دشمنان، مشکلات اقتصادی امروز را در کشور رقم زده است، اما تدبیر امروز، آینده ای درخشان را مقابل دانش آموزان قرار می دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان ازدانش آموزان خواست رسالت اصلی خویش را جدی بگیرند و برای کسب علم، تربیت و مهارت های زندگی فردی و اجتماعی تمام همت خود را به کاربندند.
در ادامه این آیین دانش آموزان مقاله، شعر و سرودهای حماسی خود را با موضوعات اقتدار ملی، عزت اسلامی و آبادانی ایران قرائت کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا