یزدفردا"سخنگوی ائتلاف اصول گرایان استان یزد ازبرگزاری نشست اخیر شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان این استان در محضر  آیت الله "سید محمد کاظم مدرسی" خبرداد .

 
"مهران فاطمی"  همچنین  اظهار داشت:  بر اساس اجماع صورت گرفته، این ائتلاف در هریک از حوزه های انتخابیه استان، حمایت خود را صرفاً  برای یک کاندیدای مورد اتفاق، ابراز خواهد کرد.
 
وی افزود: در راستای تکمیل حلقه های هماهنگی بین اعضا ،سه کارگروه  با اهداف معین تحت نظارت شورای ائتلاف  اصولگرایان تشکیل شده است.
 
بر اساس این گزارش، امام جمعه محمدآباد یزد در نشست اخیر شورای ائتلاف اصولگرایان یزد با اشاره به پروژه "نفوذ " دشمن، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب، بدون شک برای اجرای این پروژه از افرادی بهره می گیرند که همواره چشم امید به آمریکای  جنایتکار  و ایادی استکبار جهانی داشته اند.
 
آیت الله " سید محمد کاظم مدرسی"  تصریح کرد: دلسوزان نظام وانقلاب مسلما ، افرادی را که در زمینه کمرنگ کردن اهداف و مبانی انقلاب و نظام  تلاش داشته اند را به خوبی شناخته و قطعا درانتخابات آتی پاسخ محکمی به آنها خواهندداد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود، وحدت اصولگرایان در انتخابات سال جاری را وحدتی بی بدیل، دشمن شکن و  مثال زدنی دانست و اظهار داشت: این وحدت ، برای حفظ دستاوردهای انقلاب بسیار ضروری است و  آرمان همیشگی اصولگرایان برای دفاع از  نظام مقدس جمهوی اسلامی را  به خوبی نشان می دهد.
 
این عالم سرشناس یزدی ، انسجام ، همدلی  و هماهنگی  نیروهای راستین انقلاب را سرمنشأ تحولات عظیم و سرنوشت ساز در آینده استان دارالعباده   و دارالعلم یزد دانست  و اقدامات صورت گرفته را ستود.
وی افزود: اصولگرایی تبلور  اندیشه ای است که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پرچم‌دار آن بوده و هستند و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مکرراً شاخص‌های آن را به عنوان چراغی فراروی عاشقان اسلام ناب محمدی(ص) تبیین کرده اند.
 








سایت خبری یزد فردا
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا