یزدفردا:دویست و چهل و دومين جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با سخنان رئیس شورای اسلامی شهر یزد پیرامون تبریک  روز دانشجو و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دانشجو آغاز شد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "شیخ عباس زارع  شانزدهم  آذر ماه را نماد آزادگي و استكبار ستيزي دانشجوي مسلمان دانست که پايمردي و ايستادگي در برابر نظام سلطه را در مكتب اسلام و امام حسين آموخته و بکار گرفتند.

در ادامه و  بعد از بررسی نامه های ارجاعی به صحن، آموزش نکات اخلاقی در محل کار با حضور استاد شيخ حسين انصاریان از سخنرانان مذهبی کشوری ، عظیمی زاده شهردار و ديگر مسئولين شهرداري برگزار شد.

استاد حسين انصاریان در این جلسه با اشاره به اینکه گره گشایی از کارها، خداوند را راضی می کند، گفت: تمامی کارکنان در ادارات باید با  ایمان به اراده خداوند متعال در جهت کسب رضایت حق تعالی و حفظ منافع عموم به ارائه خدمات به شهروندان پرداخته و جلب رضایت آنان را سرلوحه امورخود قرار دهند.

این سخنران مذهبی در ادامه افزود: عزت، احترام و تکریم مراجعان از مهم ترین مسئولیت آنان است و این مهم است که تمام تلاش خود را معطوف حفظ شخصیت و جایگاه شهروندان در فرآیند ارتباطات متقابل نمایند.

استاد حسين انصاریان یادآور شد : انقلاب اسلامی ایران توانست با ایستادگی مردم و توکل بر خداوند ، جلوی ریشه کن شدن دین اسلام را بگیرد که خوشبختانه در این راه مستکبران ودشمنان اسلام موفق به مقابله با اسلام نشدند .

وی با اشاره به اینکه اکثر امور شهروندان در شهرداری ها اتفاق می افتد، یادآور شد: انشاالله در این سازمان تلاش شود تا در کوتاهترین زمان ممکن کارهای شهروندان انجام شود تا هم رضایت خداوند را در بر داشته باشد و هم ضمن رضایت شهروندان، از اتلاف وقت آنان در شهرداری جلوگیری به عمل آید.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حضور استاد حاج شيخ حسين انصاريان و آموزش نکات اخلاقی در زمینه تکریم ارباب رجوع گفت: اجرای منشور اخلاقی پرسنل در تمامی ادارات و سازمانها می‌تواند فضایی را از احترام متقابل ایجاد کند.

حجت الاسلام شیخ عباس زارع با اشاره به اینکه راه انداختن کار مردم و گره گشایی از کار مومنان یک افتخارو لیاقت برای کارکنان در ادارات و سازمانها محسوب می شود، گفت: هر دستی که برای گره گشایی از کار مردم دراز شود،صاحب آن دست فردای قیامت از خشم و غضب پروردگار به دوراست و امیدواریم که مسئولين شهرداري از این دروس اخلاقی به نحو احسن در امورات اداری و برخورد با ارباب رجوع استفاده کنند.

 

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا