یزدفردا"مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از برگزاری نخستین نمایشگاه سنگ ساختمانی استان یزد (ISTONEX 2015) با حضور واحدهای فرآوری سنگ ساختمانی استان یزد از 5 تا 8 آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان یزد خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" "سید مسعود عظیمی" با اعلام این خبر گفت: بازاریابی و توسعه بازار محصولات خوشه سنگ استان یزد و شناساندن توانمندیها و قابلیتهای تولیدی واحدهای ذینفع خوشه سنگ به سایر مخاطبان این صنعت از مهمترین اهداف این نمایشگاه می باشد.

وی افزود: اين رویداد همزمان با نمايشگاه كاشي و سراميك استان یزد (SUNCER 2015) که یکی از نمایشگاههای معتبر صنعت سرامیک ایران و جهان محسوب می شود، برگزار خواهد شد.

عظیمی با بیان اینکه این نمایشگاه در دو بخش برگزار می شود اظهار داشت: در اين نمايشگاه ذينفعان خوشه سنگ استان يزد در دو بخش واحدهاي فرآوري سنگ و معادن سنگ ساختماني حضور خواهند داشت و در فضایی مشترک و در قالب خوشه سنگ استان یزد محصولات خود را به نمایش می گذارند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی با اعلام اینکه همزمان با این رویداد تورهای بازدید از صنایع سنگ استان برگزار می شود، افزود: اجرای پنل های تخصصی و برگزاری جلسات مشترک تجاری از جمله سایر برنامه های پیش بینی شده توسط خوشه سنگ استان می باشد که در زمان برگزاری نمایشگاه به اجرا در خواهد امد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا