یزدفردا:نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه فضای مجازی دشمن، کانون خانواده در ایران را هدف قرار داده است، گفت: غرب به دنبال ترویج زندگی تک فردی در ایران است.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:آیت‌الله محمدرضا ناصری در یادواه شهدای دانشگاه علوم پزشکی یزد، با اشاره به داستان یخ فروشی که سرمایه‌اش در را در بازار گذاشته و از آنجا که این سرمایه در حال آب شدن است، به مردم می‌گوید رحم کنید بر کسی که سرمایه‌اش در حال آب شدن است، اظهار داشت: انسان از زمانی که به دنیا آمده همینطور رو به آب شدن است.
وی افزود: از زمانی که انسان به دنیا آمده سوار بر مرکبی شده که وی را به سمت مقصدی که خداوند برای وی تعیین کرده در حال حرکت است و کودکی را به جوانی و جوانی را به سمت پیری می‌گذراند و سیر زندگی وی را به ذوب شدن می‌کشاند.
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: در این مسیر ذوب شدن عده‌ای بهره می‌گیرند و استفاده می‌کنند ولی بعضی دیگر هستند که نمی‌توانند از فرصتی که در دنیا دارند استفاده کنند و زمانی می‌رسد که به صورت کامل ذوب شده‌اند و دیگر فرصتی برای باقی ماندن در دنیا نداریم.
آیت الله ناصری تصریح کرد: عده‌ای در این دنیا هستند که هر لحظه از عمرشان به خوبی می‌گذرد و تا برایشان ممکن است، سعی می‌کنند به مردم خدمت‌رسانی کنند اما عده‌ای هستند نه تنها در خسران هستند، خودشان هم با خطاهایی که انجام می‌دهند، بر این خسارتها اضافه می‌کنند.
نماینده ولی فققیه در استان یزد افزود: خداوند متعال ما را خلق کرده که به حیات طیبه و سعادت ابدی برسیم و با استفاده از این عمری که به ما عنایت فرموده، در جوار پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) زندگی ابدی خود را شروع کنیم.
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه شیطان و دشمنان ما سعی دارند با منحرف کردن ما زمینه دور شدن ما از حیات طیبه را فراهم کنند و نگذارند ما عاقبت به خیر شویم، گفت: انسانهایی که در دنیا از این زندگی کوتاه بهره بگیرند، حتما با بیمه کردن خودشان به وسیله این بهره‌گیری، به حیات طیبه دست پیدا می‌کنند.
وی تصریح کرد: خداوند هم در قرآن کریم می‌فرماید که انسانها همه در حال خسران هستند مگر کسانی که ایمان بیاورند و به دستورات خداوند ایمان آورند.
آیت الله ناصری با اشاره به اینکه شهدا آثار خیر ابدی برای جامعه به یادگار گذاشتند، گفت: طبق فرموده خداوند شهدا زنده هستند و در زندگی ابدی خود از بهترین نعمات بهره می‌گیرند.
نماینده ولی فققیه در استان یزد بیان کرد: تمام هم و غم اولیا، ائمه ما شهادتها، امام حسین(ع) همه و همه پایداری اسلام و اینکه حاکمیت خداوند در جامعه نهادینه شود و حاکمیت شیطان و طاغوت از جامعه رخت بربندد.
امام جمعه یزد گفت: حکومتهایی هم که در ایران می‌آیند غیر از حکومتهایی است که در دیگر نقاط دنیا می‌آیند چرا که وظیفه اصلی حکومتهایی که در ایران هستند، تقویت دین و اسلام در بین مردم است.
وی با اشاره به اینکه لازمه کار چنین حکومتی تقویت اقتصادی و سیاسی نظام است، گفت: با این وجود وظیفه اصلی و پیشنیاز فعالیت هر دولتی در ایران تقویت ایمان مردم است.
آیت الله ناصری با تاکید بر اینکه مسئولان فرهنگی و به ویژه دانشجویان و جوانان باید تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کنند، گفت: امروز دشمن به وسیله فضاهای مجازی، کانون خانواده، فرهنگی، دین و ایمان مردم را هدف قرار داده است.
نماینده ولی فققیه در استان یزد گفت: دشمن امروز دختران و پسران را از خانواده‌ها جدا می‌کند و اینها را به زندگی تک فردی تشویق می‌کند و سعی دارد اصول زندگی اسلامی را از جامعه ما بگیرد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: اینها دسیسه‌های دشمن است که ما باید نسبت به آن آگاه باشیم، این موبایلهایی که امروز در جامعه ما است، این فضای مجازی همه این موارد وسایل و ابزار دشمن برای نابودی فرهنگ ماست.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم سعادت به خیر باشیم و از پیروان واقعی امام حسین(ع) باشیم، باید نسبت به مسائل فرهنگی و زندگی دینی خودمان هم حساس باشیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا