مرکز تلفن فرودگاهی شماره 199 اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی  شهيد آيت الله صدوقي يزد با هدف ارائه اطلاعات دقیق به مسافران و مخاطبان و همچنین جلب رضایت مندی آنان به پیشرفته ترین سامانه مجهز شد.

محمد جواد اديب دوست مسئول روابط عمومي اداره كل فرودگاه هاي استان يزد در گفت و گو با خبرگزاري يزد فردا اظهارکرد: این سامانه در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و رفاه حال مسافران راه اندازی شده است.

وی افزود: این سامانه می تواند روزانه و از طریق تلفن به صورت گویا اطلاعات ورود و خروج پروازهای داخلی وخارجی را در اختیار مسافران قرار داده، و قابلیت ارتباط همزمان با 32 نفر را دارد و به صورت هفتگی پاسخگوی تمامی نیازهای مخاطبان فرودگاه از سراسر کشور مي باشد.

اديب دوست اظهار داشت : با توجه به اتصال مستقیم مرکز تلفن 199 فرودگاه به مرکز داده ها (دیتابیس) اعلان پرواز و با هدف اطلاع رسانی دقیق و سریع؛ همه اطلاعات به صورت لحظه ای و دقیق بر روی سیستم مذکور به روز می شود و به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

این سامان با به حداقل رساندن دخالت انسانی در فرآیند ارسال اطلاعات، کاهش احتمال خطای انسانی و همچنین افزایش دو برابری پاسخگوئی به صورت گویا را به دنبال دارد.

گفتني است این سیستم به منظور تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی به منظور اطلاع رسانی با تلاش واحد IT فرودگاه بین المللی يزد راه اندازی شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا