خبر رشوه گيري عضو شوراي شهر آنهم در يزد در ابتدا همگان را شوكه كرد اما كم كم هر چه از زمان اعلام آن گذشت واقعيت خبر بيشتر از شايعه بودن آن خود نمائي كرد و توان نيرو هاي مخلص وزارت اطلا عات را که اهل معامله و تعامل نيستند را به همگان نشان داد

خلاصه اين .

خبر در لابلاي تبليغات انتخاباتي كمرنگ شد .و آقايان هم با توجه به كمرنگي تلاش خود را براي تكذيب وبیان عدم اطلاع از جريان شروع كردند.

تا اينكه خبر ديگري مبني بر فرستاده شدن پرونده به دادگستري وتا ئيد نسبي خبر توسط عوامل محترم دادگستري توجه همگان رابه خود جلب كرد 

مرور اخبار یزد نیوز تا به حال: 

 

 

 

 

 

`` پرونده رشوه گیری عضو شورای شهر یزد به دادگستری فرستاده شد  

 

محمد قضاوتی دادستان استان یزد گفت : پرونده رشوه گیری   (ح... گ....) عضو شورای شهربرای رسیدگی از اداره کل اطلاعات استان یزد به دادگستری فرستاده شده است.

  قضاوتی افزود : پرونده این عضو شورای شهر توسط بازرسان دادگستری در حال بررسی می باشد و در آینده نزدیک متهم به جرم گرفتن رشوه و سوء استفاده از موقعیت خود در شورای شهر محاکمه می گردد.

 دادستان یزد به مبلغ رشوه دریافتی این عضو شورای شهر اشاره ای نکرد ولی اطلاعات و ارقام منتشره در سایت یزد نیوز    ( 250 میلیون تومان) را تایید کرد.

 خبرهای تایید نشده از منابع غیررسمی از دریافت مبلغ 800 میلیون تومان رشوه از مردم توسط (ح... گ....) حکایت دارد.

 گفتنی است در بهمن ماه سال گذشته از سوی اداره کل اطلاعات استان یزد   (ح... گ....) به مدت دو روز بازداشت شد و پس از بازجویی های گسترده به گرفتن مبلغ 250 میلیون رشوه از مردم اعتراف کرد

 

پرونده محكوميت 500صفحه اي عضو شوراي شهر يزد

 

  (ح... گ....) عضو شوراي شهر يزد كه اخيرأ به جرم رشوه خواري به دادگاه احضار شده بود در اولين جلسه دادگاهي خود حضور نيافت .

 گفته مي شود علت حضور نيافتن وي به خاطر سفر به خارج از كشور بوده است .

 پرونده محكوميت وي كه پيش از 500صفحه مي باشد از سوي اداره كل اطلاعات استان چندي پيش به دادگستري ارجاع شده است .

  (ح... گ....)  متهم به گرفتن رشوه براي موسسه اي به نام عترت و قرآن كه رياست آن را بر عهده دارد مي باشد.

 

 

 
 

  (ح... گ....)  عضو شورای شهر یزددستگير و روانه زندان شد 

 

 يك منبع آگاه در دادگستري يزد كه نخواست نامش فاش شود  خبر از بازداشت   (ح... گ....) عضو شوراي شهر يزد توسط دادگستري را داد.

وي گفت : بعد از حضور اين عضو متخلف شوراي شهر درشعبه سوم دادگستري، وي بازداشت و روانه زندان شد.

گزارش هاي تاييد نشده خبر ازهمكاري يكي ديگر ازاعضاي شوراي شهر با حسين گلاب در پرونده سوء استفاده مالي حكايت دارد.

  (ح... گ....)  متهم به تخلفات مالي و گرفتن رشوه از سوي مردم براي موسسه تحت مديريت خويش مي باشد 


 

 

و اما آخرين خبرازمطلعين يزد فردا حاكي از آن است نامبرده در پي دو جلسه عدم حضور در دادگاه كه يك نوبت به دليل سفر زيارتي حج  بوده  روز چهارشنبه گذشته بازداشت و روانه زندان گرديد.

لازم به ذكر است نامبرده نماينده شوراي اسلامي شهر يزد در كميسيون توافقات شهرداري مناطق خصوصا منطقه دو بوده و شنيده ها حاكي از آن است بيشتر اتفاقات در اين منطقه افتاده و طبق قوانين رشوه دهنده و رشوه گيرنده هر دو متهم مي باشند كه عده اي از رشوه دهندگان نيز احظار و با وثيقه آزاد هستند.

شايد اگر كمي به عقب بر گرديم براي تجديد خاطرات بد نباشد

آقاي  (ح... گ....) زماني در حوزه استحفاضي مشغول به كار بود ومداح اهل بيت هم بود كه پس از استعفا و بيرون آمدن از دستگاه دولت در بازار يزد اقدام به كار برش حروف و اسم با طلا كرد همزمان نيز جامعه مداحان نيز هر جمعه صبح مراسمي در محلات و منازل متدينين شهر داشت كه اقاي   (ح... گ....) از اركان اصلي ان بود واستاد مازارچي هم سخنران هميشگي ان بود.

پس از ان نامبرده در كار زرگري پيشرفت كرده وبا كار در كارگاه اقاي حسين شايق زرگر كه حرف اول را در النگو ميزد مشغول به كار شد.

تا اينكه انتخابات شوراها اغاز شد واقاي   (ح... گ....) هم بصورت انفرادي كانديد شد و تبليغات خود را روي نامه اي از استاد مازارچي متمركز كرد كه استاد مازارچي در ان نامه اقاي   (ح... گ....) را از هر لحاظ تائيد كرده و به مردم متدين يزد سفارش نموده بود كه به نامبرده راي دهند.

خلاصه نامبرده پس از شمارش آرائ مردم نفر دهم انتخابات شد  با استعفاي اقاي مهندس فرشي ايشان به شوراي شهر راه يافت.

و اما در دور دوم با عنايت به عملكرد خوب شورا و شهرداري در دور اول شورا ي اسلامي شهر يزد او به اتفاق 4نفر از اعضاي اسبق شورا مجدادا به شورا راه پيدا كردند

 خبرهاي تائيد نشده كه حكايت از همكاري يكي ديگر از اعضاي اسبق شوراي شهر دارد اميد واريم كه صحت نداشته باشد

منتظر اخبار جديد باشيد

 

 

 

 

 

 

 

در پایان انتظار داریم مسئولین شورای شهر به عنوان حامیان اصلی مردم در این جریان دخالت کرده و با اطلاع رسانی درست و زود جلو هرگونه شایعه سازی را بگیرند یزدفردا آمادگی خودرا برای همکاری اعلام میدارد ویادآورمی شود قضاوت در دادگاه آن هم با داشتن اطلاعات کافی صورت می گیرد و هر متهمی حتما مجرم نیست پس کمی صبر میکنیم

اخبار مرتبط

نظر كاربران
بدليل عدم اطلاع دقيق از وضعيت حقوقي وي از در ج نظرات شما عزيزان معذوريم تمام نظرات نزد سايت بصورت امانت محفوظ تاقضاوت نهایی توسط مراجع قضائي  
 
 

  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا