به گزارش خبرنگارما،  سردار محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تودیع و معارفه محمد مهدی فرهنگ دوست و احمد ابراهیمی مدیران کل قدیم و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد که امروز سه شنبه 27 اسفند برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از سردار فرهنگ دوست، صبغه فرهنگی و دینی بودن مردم یزد را متذکر شد و گفت: با وجود پتانسیل های درون سازمانی و سیاست های بنیاد مرکز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس  بنیاد شهید و امور ایثارگران، احمد ابراهیمی را با توجه به شایستگی های ایشان به سمت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد منصوب کرد.

انصاری در ادامه همت و تلاش مسوولان در خصوص ساماندهی گلزار شهدا را یادآور شد و خواستار مساعدت همه دستگاه های ذی ربط در این خصوص شد تا این میراث ارزشمند به آیندگان منتقل شده و آنان نیز با این حماسه آفرینان به خوبی آشنا شوند.

در ابتدای این مراسم نیز فرهنگ دوست، مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در سخنانی خاطر نشان کرد: در واپسین سال های  خدمت،  خداوند افتخار همنشینی و خادمی ایثارگران و خانوداه های شهدا را نصیبم کرد و خداوند را شاکرم که توفیقی دست داد تا عرصه خدمتگزاری را با حضور این عزیزان به اتمام برسانم.

وی  طی سخنانی خطاب به مسوولان استانی گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید تلاش خود را در قالب حمایت از هر کسی که این وظیفه خطیر را بر عهده می گیرد انجام دهیم.

بنا بر این گزارش در پایان ابراهیمی، مدیر کل جدید بنیاد یزد با بیان اهمیت و جایگاه خدمت به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران، گفت: درابتدای کار خود به دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران می روم تا ضمن قدردانی از صبر، استقامت و ایثار این عزیزان جهت خدمت تجدید قوا کنم.

وی همچنین در تشریح برنامه های خود با اشاره به سند چشم انداز بنیاد شهید و امور ایثارگران اهم برنامه های خود را توجه به فعالیت های فرهنگی و ترویج فرهنگ والا و ارزشمند ایثار و شهادت عنوان کرد.

لازم به ذکر است، این مراسم با حضور سردار محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و  مولوی زاده مدیر کل بازرسی بنیاد و جمعی از مسولان استانی برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا