طبس- خبرنگار یزدفردا/ همایش قرآنی کارکنان فرماندهی انتظامی طبس از سلسله نشست های ششمین جشنواره بزرگ قرآنی ناجا با حضور "حجت الاسلام مهاجريان مقدم" امام جمعه، "طالبيان مقدم" معاون استاندار و فرماندار طبس، "سرهنگ جلاليان" فرمانده انتظامي شهرستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

"حجت الاسلام دشتستانی" رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی طبس هدف از برگزاری این مراسم را  توسعه امور تربیت معنوی و باورهای دینی کارکنان و خانواده های آنها و همچنین تأثیر پذیری کارکنان ناجا از تعالیم فرهنگ غنی قرآن در اجرای وظایف و مأموریتهای محوله دانست.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم امام جمعه طبس نیز در این همایش قرآنی، با اشاره به ضرورت فراگیر شدن قرآن در جامعه و بویژه زندگی نسل جوان، گفت: خداوند متعال قرآن را بهترین راهنما معرفی کرده است و اگر قرآن در جامعه سرلوحه کارها قرار گیرد دچار عقب ماندگی نخواهیم بود و از فتنه ها به دور بوده و تنها راه نجات بشری در آن واقع شده است.

تلاوت مجلسي توسط "احمد باقری" قاري برجسته کشوری و استاد علوم قرآنی شهرستان، بيان جايگاه و عظمت قران و تلاوت آن  و همچنين اهداي جوايز به برگزیدگان مسابقات حفظ، درک و مفاهیم قرآن ویژه خانواده های کارکنان ناجا از جمله برنامه هاي اين همایش بود.

گفتنی است در این همایش یک روزه خانواده کارکنان منطقه انتظامی شهرستان طبس حضور داشتند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا