"احمد طالبیان مقدم" گفت: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به نام توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني نامگذاري شده است، بايد زمينه تحقق فرمايش معظم له فراهم گردد و در اين صورت است كه كشور ما بيمه خواهد شد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: در جلسات كميسيون هاي كارگري و دانشجويي شهرستان طبس- سرپرستی یزدفردا: جلسات كميسيون كارگري و كميسيون دانشجويي شهرستان طبس به رياست "احمد طالبيان مقدم" بخشدار مركزي و سرپرست فرمانداری طبس برگزار و  اهم مسائل مربوط بررسي شد.

"احمد طالبیان مقدم" در نشست اعضاي كميسيون كارگري، بر ضرورت حل مشكلات كارگران تصريح و خاطر نشان كرد: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به نام توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني نامگذاري شده است، بايد زمينه تحقق فرمايش معظم له فراهم گردد و در اين صورت است كه كشور ما بيمه خواهد شد.

سرپرست فرمانداری طبس همه تحريم هاي چند ساله و به ويژه در سالهاي اخير را از ترفندهاي استكبار جهاني براي جلوگيري از تحقق شعار سال مقام معظم رهبري خواند و همت همگان را براي خنثي كردن اين تحريم ها خواستار شد.

بخشدار مرکزی طبس همچنين در جلسه كميسيون دانشجويي، دانشجويان را قشر اثر گذار در جامعه خواند و بر ايجاد بستر مناسب براي گسترش فعاليت هاي علمي جامعه دانشگاهي شهرستان تاكيد كرد.

تبيين دستور كار جلسه توسط مسوول دفتر سياسي و انتظامي فرمانداري، ارائه گزارش اعضا و اقدامات انجام شده در خصوص رفع مشكلات كارگري تعدادي از شركت ها و معادن و پيگيري حقوق معوق كارگران و نيز پيگيري مطالبات شركتها از خريداران محصولات آنان و پيگيري آخرين وضعيت ساختمان دانشگاه پيام نور از موارد كار اين دو جلسه بود.

همچنين در جلسه كميسيون دانشجويي تصميم گرفته شد با حضور اعضاي اين كميسيون، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار و مسئولان دستگاه هاي ذي ربط به منظور رفع مشكلات ساختمان دانشگاه پيام نور طبس جلسه اي برگزار شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا