ساکنین شهرک رضوانشهر طبس در گفت و گو با خبرنگار یزدفردا، گفتند: امروز با گذشت 33 سال از عمر با خیر و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش بی وقفه دولت نهم و دهم، دیگر تاسف بار است اگر در گوشه ای از یک شهرستان پرآوازه، مردمش بخواهند از نبود تلفن و یا تاریکی خیابان درد دل کنند.

طبس- سرپرستی یزدفردا: جمعی از ساکنان شهرک رضویه (رضوانشهر) طبس با ارسال نامه های جداگانه به ادارات برق و مخابرات خواستار روشنایی معابر و انتقال خطوط تلفن ثابت به این شهرک شدند.

در نامه تسلیمی به شرکت مخابرات آمده است: مدت پنج سال است كه از سكونت در شهرك رضويه مي گذرد و يكي از مشكلات اين شهرك عدم خط تلفن و ارتباط اينترنتي است كه در حال حاضر از ضروريات هر كدام از خانواده ها مي باشد.

ساکنین شهرک رضویه(رضوانشهر) طبس، خطاب به اداره برق شهرستان آورده اند: يكي از مشكلات عمده رضوانشهر طبس عدم روشنايي معابر و خيابانها و بلوارها در گوشه اي از شهر است كه در حال حاضر از ضروريات هر منطقه و شهرك مي باشد.

اهالی شهرک رضویه تاکید کرده اند: تاریکی در گوشه و کنار رضوانشهر، امكان وقوع حوادث ناگوار اعم از اخلاقي و جاني و امنيتي را در بر خواهد داشت.

ساکنین شهرک رضوانشهر طبس در گفت و گو با خبرنگار یزدفردا، گفتند: امروز با گذشت 33 سال از عمر با خیر و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش بی وقفه دولت نهم و دهم و نیز با استناد به تاکید ریاست محترم جمهوری اسلامی دیگر تاسف بار است اگر در گوشه ای از یک شهرستان پرآوازه، مردمش بخواهند از نبود تلفن و یا تاریکی خیابان صحبت و درد دل کنند.

رونوشت این نامه به پایگاه خبری یزدفردا، فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی و دفتر نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و نیز آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) ارسال شده است. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا